Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-12-2023 14:40:00 |
Składania : | 15-12-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 15-12-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Zarządu Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu 27-650 Samborzec 199, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców oraz zapraszamy do składania ofert na:
„KONSERWACJA I UTRZYMANIE W SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ USYTUOWANEJ NA SKRZYŻOWANIU DRÓG MICKIEWICZA – KOSEŁY – 11 LISTOPADA W SANDOMIERZU”
na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl
na niżej określonych w opisie przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje konserwację i utrzymanie w sprawności technicznej sygnalizacji świetlnych na następującym skrzyżowaniu:
- Mickiewicza – Koseły – 11-go Listopada w mieście Sandomierz,
W skład czynności objętych umową będzie:
- całodobowy nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej,
- wymianę uszkodzonych żarówek i elementów sterowania,
- konserwację układów sterowniczych,
- usuwanie awarii kabli sterowniczych (nie obejmuje wymiany kabla)
- systematyczne czyszczenie soczewek na sygnalizatorach,
- systematyczne czyszczenie komór sygnalizatorów,
- konserwacja sygnalizatorów,
- malowanie słupków pod sygnalizatorami (jednorazowo w okresie wiosennym)
- prowadzenie „Dziennika czynności” prac konserwacyjnych i utrzymaniowych.
Uszkodzenia mechaniczne słupów nie wchodzą w zakres umowy.
W przypadku uszkodzeń mechanicznych urządzeń sygnalizacji świetlnej Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego zgłoszenia zdarzenia do Zamawiającego i Komendy Powiatowej Policji w Sandomierzu.
Miejsce wykonania usługi: zgodne z lokalizacją sygnalizacji świetlnej
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym przedstawione zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik niniejszego zapytania.
Okres obejmowania umowy: od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.
Miejsce wykonania usługi: zgodne z lokalizacją inwestycji
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienie postępowania bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez Wykonawców roszczeń z tego tytułu.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 15 832 04 06 czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2023-12-15 09:15 | Zarząd Dróg | Zamawiający przedstawia zestawienie ofert wraz z informacją o wyniku |
Komunikaty