Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.9.162.2023 Wykonanie druków powszechnego użytku takich jak: zwrotne potwierdzenie odbioru pisma, bloczki opłaty parkingowej, papier perforowany do kasy dla Urzędu Miasta Jarosławia.

Marcin Giliciński
Urząd Miasta Jarosławia Oddział: Urząd Miasta Jarosławia
Termin:
Zamieszczenia : 11-12-2023 12:43:00
Składania : 20-12-2023 11:00:00
Otwarcia : 20-12-2023 11:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Instrukcja dla wykonawców.doc doc 387 2023-12-11 12:43:00 Postępowanie
Ogłoszenie.docx docx 19.97 2023-12-11 12:43:00 Postępowanie
Klauzula RODO.pdf pdf 648.53 2023-12-11 12:43:00 Postępowanie
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 269.51 2023-12-27 10:34:09 Publiczna wiadomość
Zestawienie ofert.pdf pdf 218.2 2023-12-27 10:34:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-27 10:34 Marcin Giliciński Ogłoszenie o wyniku postępowania, zestawienie ofert.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

Zestawienie ofert.pd [...].pdf

2023-12-20 11:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 6 500,00 złotych brutto.
2023-12-18 11:04 Marcin Giliciński Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert. Składanie ofert do 20.12.2023 r., do godz. 11:00. Otwarcie ofert: 20.12.2023 r., godz. 11:15.
2023-12-18 10:49 Marcin Giliciński Pytania:

1. Jaki jest czas na dostawę druków od momentu złożenia zamówienia?
2. Opłata targowa-bloczek klejony od góry czy szyty z perforacją ułatwiającą oderwanie kolejnego kwitka z numeracją?
3. Jaka jest gramatura papieru perforowanego A5? Perforacja jest wzdłuż krótszego czy dłuższego boku arkusza?

Odpowiedzi:

1. Czas dostawy druków do Urzędu wynosi 7 dni od momentu zamówienia.
2. Bloczek klejony od góry.
3. Format papieru A5, papier offsetowy biały 70-80 g, perforacja poprzeczna w połowie strony.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie druków powszechnego użytku takich jak: zwrotne potwierdzenie odbioru pisma, bloczki opłaty parkingowej, papier perforowany do kasy dla Urzędu Miasta Jarosławia. - 1 dostawa Urząd Miasta Jarosławia
Rynek 1
37-500, Jarosław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 02.01.2024 r. - 31.12.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 298