Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Świadczenie usługi stwierdzenia zgonu i jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym na terenie Gminy Miasto Krosno"

Monika Szymbara
Gmina Miasto Krosno
Termin:
Zamieszczenia : 11-12-2023 11:06:00
Składania : 18-12-2023 09:30:00
Otwarcia : 18-12-2023 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

                           PS.8030.19.2023.MS                                                                                            Krosno, dnia 11.12.2023 r.                                                                                             

 

OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych

 

GMINA MIASTO KROSNO

38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-220,
fax . (13) 43 628 65; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989

 

OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:

 

„Świadczenie usługi stwierdzenia zgonu i jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym na terenie Gminy Miasto Krosno"

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

Kod CPV zamówienia: 85121100-4 Ogólne usługi lekarskie

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawianiu karty zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn w sytuacjach, o których mowa w ustawie z dnia 31.01.1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz.U. z 2019r. poz. 1473 tj.), rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 03.08.1961r. w sprawie stwierdzenia zgonu i jego przyczyn (Dz. U. z 1961r. nr 39, poz. 202) oraz zgodnie z ustawą z dnia 28.11.2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2020r. poz. 463 t.j.) i rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11.02.2015r. w sprawie wzoru karty zgonu ( Dz.U. z 2019r. poz. 1085 t.j.).
  2. Usługa, która będzie zlecona przez Zamawiającego dotyczy wyłącznie sytuacji, kiedy do stwierdzenia zgonu, wystawienia aktu zgonu i ustalenia jego przyczyny nie są zobowiązane inne osoby zgodnie z zapisami ustawy i rozporządzenia, o których mowa w pkt 1). Usługa będzie realizowana w granicach administracyjnych Gminy Miasto Krosno, na podstawie wezwania Komendy Miejskiej Policji w Krośnie lub innych upoważnionych instytucji.
  3. Wszelkie koszty niezbędne do wykonania usługi, w szczególności dojazdów, środków ochrony osobistej, usług telekomunikacyjnych itp. leżą po stronie Wykonawcy.

 

2.Termin wykonania zamówienia:

rozpoczęcie:    od 1.01.2024 r.

zakończenie:   do 31.12.2024 r.

 

 

3. Warunki udziału w postępowaniu:

1.      O zamówienie może ubiegać się Oferent, który spełnia następujące warunki:

a.       posiada status podmiotu leczniczego niebędącego przedsiębiorcą i zapewni całodobowy dyżur lekarza, który wykona czynności będące przedmiotem zamówienia
lub

b.      posiada prawo wykonywania zawodu lekarza na terenie kraju i prowadzi działalność gospodarczą, o której mowa w art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. z 2022 r. poz. 633 z późn. zm.) oraz zapewni całodobowe wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia;

  1. w przypadku niemożności wykonania usługi do 12 godzin od chwili wezwania przez przedstawiciela Komendy Miejskiej Policji w Krośnie lub innych upoważnionych instytucji, Wykonawca zapewni zastępstwo celem wystawienia karty zgonu przez inną osobę posiadającą uprawnienia zgodnie z ust. 3 pkt. 1b niniejszego ogłoszenia.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców, na podstawie umowy zawartej między Wykonawcą a drugim podmiotem leczniczym, bądź osobą posiadającą prawo wykonywania zawodu lekarza.  Podwykonawca musi spełniać tożsame warunki jak Wykonawca.

 

 

4. Wymagane dokumenty:

Oferta odpowiadająca wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty - zał. 1.

 

Zgłoszenie powinno zawierać w szczególności:
1. Kserokopię aktualnego odpisu z rejestru lub odpowiedniego wyciągu z
ewidencji lub innych dokumentów potwierdzających status prawny podmiotu
wykonującego działalność leczniczą i umocowanie osób go reprezentujących –
jeżeli dotyczy.
2. Pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu podmiotu
leczniczego, o ile umocowanie do działania w jego imieniu nie wynika z innych
dokumentów złożonych wraz ze zgłoszeniem – jeżeli dotyczy.
3. Informację o kwalifikacjach osób (lekarzy) uprawnionych do wykonywania ww.
czynności, którymi dysponuje podmiot wykonujący działalność leczniczą;
4. Oświadczenie podmiotu wykonującego działalność leczniczą o możliwości
świadczenia ww. usług całodobowo we wszystkie dni w roku.

5. Warunki płatności:

1.    Wykonane zadanie zostanie odebrane na podstawie przedłożonego sprawozdania.

2.    Z tytułu  realizacji  umowy  Wykonawcy  przysługiwać będzie  wynagrodzenie kwartalne płatne w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu rachunku, wraz ze sprawozdaniem.

 

6. Kryterium:

 

W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia. Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.

 

1. Kryterium wyboru Wykonawcy będzie:

1) całkowity koszt brutto realizacji przedmiotu zamówienia – maksymalnie 80 pkt;         

2) liczba osób zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia, posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe (liczebność personelu) –  maksymalnie 10 pkt:

a) 2  - 3 osób – 5 pkt,

b) 4 - 7 osób – 10 pkt,

3) deklarowany czas  realizacji  przedmiotu zamówienia  od momentu wezwania–  10 pkt:

a) od 2 do 3 godzin – 10 pkt,

b) od 3 do 4 godzin – 5 pkt.

 

Ilość punktów jaką po uwzględnieniu znaczenia kryteriów oceny ofert może uzyskać oferta to: 100 punktów i tak:

- za cenę oferty ( C ) - maksymalnie 80 pkt

- za liczebność personelu (P ) - maksymalnie 10 pkt

- za czas realizacji (W) - 10 pkt

 

Łączna ocena oferty = ilość pkt za cenę oferty C + ilość pkt za liczebność personelu P + ilość pkt za czas realizacji W

Kryterium Cena:

Sposób wyliczenia punktów (max. 80 pkt) za cenę oferty wg następującego wzoru:

 

           cena oferty z najniższą ceną (zł)

C   =   --------------------------------------------  x  80 ( pkt)

                       cena oferty (zł)

 

Łączna ocena oferty = C (pkt) + P (pkt) + W (pkt)

 

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów

w wyznaczonym kryterium.

3. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

 

7. Miejsce składania ofert:

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ulicy  Lwowskiej 28a w kancelarii ogólnej.

Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia:

„Świadczenie usługi stwierdzenia zgonu i jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym na terenie Gminy Miasto Krosno"

 

z dopiskiem: Nie otwierać przed dniem 18.12.2023 r. przed godz. 10:00.

 

8. Termin składania ofert upływa dnia 18.12.2023 r. o  godz. 9:30.

 

9. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący  zachowanie poufności jej treści oraz  zabezpieczający jej nienaruszalność do upływu terminu otwarcia ofert.

 

Oferta musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku sporządzania oferty przez osobę (osoby) inne niż uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z właściwego rejestru bądź wpisu do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) wymagane jest dołączenie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo składa się w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

 

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowskiej 28a, pokój nr 220, w dniu 18.12.2023 r. o godz. 10.00.

 

UWAGA:

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty poprzez platformę zakupową w następujący sposób: Wykonawca do złożonej oferty w formie elektronicznej zobowiązany jest dołączyć skan podpisanych wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (w tym również druk oferty). Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne wersje dokumentów.

 

10. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest:

Monika Szymbara - Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a.

Sposób porozumiewania się: pocztą elektroniczną na adres: monika.szymbara@um.krosno.pl.

 

11. Postanowienia końcowe:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny;

b) zmiany treści ogłoszenia;

c) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Oferentów;

d) poprawienia w ofercie Wykonawców ewentualnych oczywistych omyłek rachunkowych.

 

12. Załączniki do ogłoszenia:

a) Załącznik nr 1 - Formularz oferty

 

W przypadku pytań:

 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

 

    tel. 22 101 02 02

    e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznacza się, że oficjalnym potwierdzeniem woli realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.



Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz oferty zał. 1.doc doc 69 2023-12-11 11:06:00 Postępowanie
ogłoszenie o wynikach.pdf pdf 195.23 2023-12-19 15:18:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-19 15:18 Monika Szymbara ogłoszenie o wynikach postępowania

ogłoszenie o wynikac [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - wynagrodzenie kwartalne - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 262