Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TZ.47.6.2023.TZ1 Świadczenie usług informatycznych na potrzeby Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

Tomasz Adamkiewicz
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku Oddział: Dział Transportu Zbiorowego
Termin:
Zamieszczenia : 08-12-2023 15:00:00
Składania : 12-12-2023 10:00:00
Otwarcia : 12-12-2023 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Świadczenie usług informatycznych na potrzeby Zarządu Infrastruktury Miejskiej w SłupskuZarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Artura Grottgera 13, który działa w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk, Pl. Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, zaprasza do przedstawienia oferty na zamówienie publiczne, którego wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł netto pn.: Świadczenie usług informatycznych na potrzeby Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa informatyczna oraz nadzór nad posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami i oprogramowaniem. Do czynności objętych przedmiotem zamówienia należą: 1) administrowanie, konserwacja i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego oraz oprogramowania; 2) administrowanie, konserwacja i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sieci komputerowej, serwerów, usług informatycznych i baz danych; 3) stała kontrola bezpieczeństwa sieci komputerowej, w tym zabezpieczenie antywirusowe oraz niezwłoczne reagowaniu na zagrożenia; 4) instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacyjnego na stacjach roboczych; 5) konfiguracja i instalacja zakupionego sprzętu komputerowego i peryferyjnego na stanowiskach pracy; 6) nadawanie uprawnień dostępowych i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu uwierzytelniania użytkowników; 7) administrowanie, konserwacja i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu archiwizacji danych; 8) ewidencjonowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania Zamawiający; 9) wsparcie użytkowników w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania; 10) analiza błędów, nieoczekiwanych lub nietypowych zdarzeń, niezgodnych 11) z założeniami zachowań systemów informatycznych oraz współpraca 12) z dostawcami oprogramowania w celu wyeliminowania wykrytych nieprawidłowości; 13) współpraca z dostawcami oprogramowania w celu dokonania zmian 14) w użytkowanych systemach pod kątem potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego; 15) nadzór nad prawidłową wymianą danych pomiędzy oprogramowaniem Zamawiający pochodzącym od różnych dostawców; 16) usuwanie awarii w posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu oraz sprzęcie, oraz współdziałanie gdy do usunięcia awarii lub usterki oprogramowania lub sprzętu, w tym sieciach informatycznych, poszczególnych zestawach komputerowych konieczna jest interwencja producenta bądź podmiotu posiadającego prawa autorskie; 17) doradztwo w przedmiocie umowy, w tym w szczególności z zakresu identyfikacji potrzeb, opracowania i bieżącej aktualizacji strategii informatyzacji Zamawiający, zapewniającej doskonalenie zarządzania Spółką i jej funkcjonowania; 18) serwis kas fiskalnych będących w posiadaniu zamawiającego; 19) bieżąca obsługa i nadzór nad funkcjonowaniem monitoringu CCTV będącego w zasobach zamawiającego (bieżąca konfiguracja oprogramowania w tym instalacja programowa nowych kamer) 20) możliwości korzystania z konsultacji telefonicznych oraz mailowych; 21) usuwania awarii sprzętu oraz oprogramowania w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu w jego funkcjonowaniu; 22) instalowania nowych wersji wyszczególnionego oprogramowania zgodnie z wytycznymi Zamawiający; 23) awaryjnego odtwarzania stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwizowanych przez Zamawiającego na jego wniosek; 24) konsultacji w sprawach rozbudowy, rekonfiguracji, finansowania infrastruktury objętej niniejszą umową; 25) optymalizowania konfiguracji oprogramowania i sprzętu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 796 11 58 58  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe (4).pdf pdf 244.7 2023-12-08 15:00:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.docx docx 22.73 2023-12-08 15:00:00 Postępowanie
klauzula do postępowań poniżej 130 000 zł.docx docx 17.92 2023-12-08 15:00:00 Postępowanie
OPZ.docx docx 20.92 2023-12-08 15:00:00 Postępowanie
Projekt umowy.docx docx 48.73 2023-12-08 15:00:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 235