Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-12-2023 15:00:00 |
Składania : | 12-12-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 12-12-2023 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Świadczenie usług
informatycznych na potrzeby Zarządu Infrastruktury Miejskiej w SłupskuZarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Artura Grottgera 13, który działa w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk, Pl. Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, zaprasza do przedstawienia oferty na zamówienie publiczne, którego wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł netto pn.:
Świadczenie usług informatycznych na potrzeby Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa informatyczna oraz nadzór nad posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami i oprogramowaniem. Do czynności objętych przedmiotem zamówienia należą:
1) administrowanie, konserwacja i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego oraz oprogramowania;
2) administrowanie, konserwacja i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sieci komputerowej, serwerów, usług informatycznych i baz danych;
3) stała kontrola bezpieczeństwa sieci komputerowej, w tym zabezpieczenie antywirusowe oraz niezwłoczne reagowaniu na zagrożenia;
4) instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacyjnego na stacjach roboczych;
5) konfiguracja i instalacja zakupionego sprzętu komputerowego i peryferyjnego na stanowiskach pracy;
6) nadawanie uprawnień dostępowych i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu uwierzytelniania użytkowników;
7) administrowanie, konserwacja i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu archiwizacji danych;
8) ewidencjonowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania Zamawiający;
9) wsparcie użytkowników w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania;
10) analiza błędów, nieoczekiwanych lub nietypowych zdarzeń, niezgodnych
11) z założeniami zachowań systemów informatycznych oraz współpraca
12) z dostawcami oprogramowania w celu wyeliminowania wykrytych nieprawidłowości;
13) współpraca z dostawcami oprogramowania w celu dokonania zmian
14) w użytkowanych systemach pod kątem potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego;
15) nadzór nad prawidłową wymianą danych pomiędzy oprogramowaniem Zamawiający pochodzącym od różnych dostawców;
16) usuwanie awarii w posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu oraz sprzęcie, oraz współdziałanie gdy do usunięcia awarii lub usterki oprogramowania lub sprzętu, w tym sieciach informatycznych, poszczególnych zestawach komputerowych konieczna jest interwencja producenta bądź podmiotu posiadającego prawa autorskie;
17) doradztwo w przedmiocie umowy, w tym w szczególności z zakresu identyfikacji potrzeb, opracowania i bieżącej aktualizacji strategii informatyzacji Zamawiający, zapewniającej doskonalenie zarządzania Spółką i jej funkcjonowania;
18) serwis kas fiskalnych będących w posiadaniu zamawiającego;
19) bieżąca obsługa i nadzór nad funkcjonowaniem monitoringu CCTV będącego w zasobach zamawiającego (bieżąca konfiguracja oprogramowania w tym instalacja programowa nowych kamer)
20) możliwości korzystania z konsultacji telefonicznych oraz mailowych;
21) usuwania awarii sprzętu oraz oprogramowania w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu w jego funkcjonowaniu;
22) instalowania nowych wersji wyszczególnionego oprogramowania zgodnie z wytycznymi Zamawiający;
23) awaryjnego odtwarzania stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwizowanych przez Zamawiającego na jego wniosek;
24) konsultacji w sprawach rozbudowy, rekonfiguracji, finansowania infrastruktury objętej niniejszą umową;
25) optymalizowania konfiguracji oprogramowania i sprzętu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 796 11 58 58
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty