Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-12-2023 14:09:00 |
Składania : | 12-12-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach zaprasza uprawnionych geodetów z zakresu 2 do złożenia oferty dotyczącej wznowienia punktów granicznych.
I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie
wznowienia
znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych dla
nieruchomości
oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 987/4,
obrębu
0003 w Starachowicach,
stanowiącej własność Gminy Starachowice, objętej księgą
wieczystą nr KI1H/00036519/5,
wraz ze stabilizacją punktów granicznych, tylko
w zakresie
działki sąsiedniej oznaczonej numerem 1440 (obręb 0003) zgodnie z
załącznikiem nr 1
Zakres
umowy obejmuje wszystkie czynności techniczne i formalno-prawne
niezbędne
do wykonania zleconej pracy.
II TERMIN WYKONANIA PRACY
Termin wykonania 2 miesiące od daty podpisania umowy.
III KRYTERIUM OCENY OFERTY
CENA
IV ZASADY SKŁADANIA OFERT
Oferta winna zawierać:
Nazwę oferenta, numer uprawnień zawodowych z zakresu 2, numery: Regon i NIP.
Cenę netto, podatek VAT i cenę brutto wykonania wyceny.
Ofertę należy złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza na platformie zakupowej Open Nexus.
Szczegółowych informacji udziela Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach, pokój nr 101, tel. 41 273 82 21,
e-mail: nieruchomosci@starachowice.eu
Zastrzegamy, że zamawiający może unieważnić postępowanie jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-12 11:14 | Magdalena Goszczynska |
Informuję,
iż
w
ramach
postępowania
ofertowego
wpłynęły
trzy
oferty,
w
tym
dwie
oferty
o
takiej
samej
cenie.
Tym
samym,
zgodnie
z
§
4,
ust.
10,
pkt.
c)
Regulaminu
udzielania
przez
Gminę
Starachowice
zamówień
publicznych
o
wartości
poniżej
130.000,00
złotych
w
Urzędzie
Miejskim
w
Starachowicach,
wzywa
się
Państwa
do
złożenia
oferty
dodatkowej.
|
Komunikaty