Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RRG.272.24.2023.3.KCz Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Giżycko w okresie od 01 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku wraz z wykonaniem przeglądów 5 letnich oświetlenia drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego

Katarzyna Czepaniewska
Gmina Giżycko Oddział: Urząd Gminy Giżycko - RRG
Termin:
Zamieszczenia : 12-12-2023 08:52:00
Składania : 15-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 15-12-2023 09:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Niniejsze postępowanie prowadzone  jest na podstawie Zarządzenia Nr 158.2022 Wójta Gminy Giżycko z dnia 20.12.2022 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Giżycko zamówień o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł netto.

Wójt Gminy Giżycko zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zamówienia pod nazwą: 1.      konserwacja i naprawa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Giżycko w okresie od 01 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku oraz wykonanie przeglądów 5 letnich oświetlenia drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego do dnia 30 kwietnia 2024 roku, tj. zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 roku poz. 682 tj. ze zm.).

 

1. Określenie przedmiotu i terminu wykonania zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest:

„Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Giżycko w okresie od 01 styczeń 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku"

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego polegająca na utrzymaniu w sprawności technicznej wszystkich opraw oświetlenia drogowego tj. 2427 sztuk, przy drogach gminnych, powiatowych i wojewódzkich na terenie gminy Giżycko. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

 

  1) utrzymanie w stanie sprawności wszystkich opraw oświetleniowych znajdujących się na terenie gminy Giżycko, w ilości 2219 sztuk (stan na 01.12.2022 rok),

  2)  wymiana zużytych źródeł światła i naprawa elementów opraw oświetleniowych,

 3) wymiana uszkodzonych zegarów astronomicznych lub przekaźników zmierzchowych sterujących oświetleniem, wymiana pozostałych urządzeń sterowniczych,

  4)  regulacja ustawienia czasów świecenia w zegarach sterowniczych astronomicznych (wg ustaleń ze Zleceniodawcą),

  5) terminowe usuwanie usterek, zakłóceń w działaniu sieci oświetlenia drogowego z dopuszczalną ilością nieczynnych punktów do 10 % z ogólnej ilości,

  6) utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym, 

  7)  w razie konieczności podcinanie konarów drzew, które zakłócają prawidłowe funkcjonowanie oświetlenia,

  8) przekazywanie zużytych źródeł światła podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenie do prowadzenia takiej działalności, 

  9) wykonawca realizuje wykonanie umowy,

 10)  inne usługi które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia drogowego,

 11)  konserwujący urządzenia musi spełniać wymagania zawarte w Instrukcji Współpracy Pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok a Samorządem  w Zakresie Konserwacji Oświetlenia Drogowego, która zostanie udostępniona na prośbę Wykonawcy,

 12)  warunki pozostałe reguluje w/w instrukcja w posiadaniu Zleceniodawcy,

 13)  inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:

       a) zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem;

      b) materiały muszą spełniać wymagania określone w aktualnie obowiązujących normach.

Cena obejmuje jedynie koszt prac związanych z prawidłowym funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego. Zamawiający pokrywa koszt materiałów niezbędnych do wykonania usługi, jednocześnie wskazuje aby materiały pozyskiwane były w systemie konkurencyjnym po wcześniejszym rozpoznaniu rynku i zastrzega sobie prawo do kontroli ceny materiałów poprzez wgląd do dowodów zakupu. 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 874299980  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna RODO - postępowania regulaminowe.docx docx 18.59 2023-12-12 08:52:00 Kryterium
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.docx docx 12.55 2023-12-12 08:52:00 Kryterium
umowa konserwacja oświatlenia projekt.pdf pdf 184.71 2023-12-12 08:52:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 cena roboczogodziny cena brutto roboczogodziny nie obejmuje ceny dojazdu 1 rbg. - (0)
2 cena maszynogodziny sprzętu cena brutto maszynogodziny nie obejmuje ceny dojazdu 1 rbg. - (0)
3 czas usunięcia awarii deklarowany czas usunięcia awarii od czasu zgłoszenia określony w godzinach (np. 24, 48, 72) 1 godz. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 cena roboczogodziny 20% cena roboczogodziny nie obejmuje ceny dojazdu (0)
3 cena maszynogodziny sprzętu 70% cena maszynogodziny sprzętu nie obejmuje ceny dojazdu (0)
4 czas usunięcia awarii 10% deklarowany czas usunięcia awarii określony w godzinach (np. 12, 24, 48, 72) od momentu zgłoszenia awarii (0)
5 umowa projekt - w załączeniu umowa projekt Proszę potwierdzić "Akceptuję"

umowa konserwacja oś [...].pdf

(0)
6 klauzura RODO - w załączeniu klauzura RODO Proszę potwierdzić "Akceptuję"

Klauzula informacyjn [...].docx

(0)
7 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania - w załączeniu oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania, proszę o podpisanie oświadczenia i załączenia scanu (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

oświadczenie o braku [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 165