Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-12-2023 09:17:00 |
Składania : | 14-12-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 14-12-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Opis przedmiotu zamówienia: Zakup materiałów promocyjnych dla Urzędu Miasta Radlin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Pen drive - twister kolor szary dopuszcza się również kolor czarny/szary, z obrotową metalową końcówką, logo – grawer, Załącznik nr 1. Pojemność minimum 16 G. Każdy pakowany w osobny kartonik – 200 sztuk.
2. Zawieszka odblaskowa serce - materiał: odblaskowa folia pryzmatyczna z wypełnieniem i usztywniaczem z PCV, kolor żółty lub zielony oraz kolor czerwony. Karabińczyk, nadruk logo w kolorze czarnym Załącznik nr 1 - 1200 sztuk (600 szt. kolor czerwony oraz 600 szt. kolor żółty lub zielony).
3. Opaska odblaskowa - blaszka samozaciskowa zalaminowana odblaskową folią pryzmatyczną, spód materiał typu flock – długość minimum 30 cm, szerokość minimum 3 cm, nadruk logo Załącznik nr 3 w jednym kolorze (czarnym), kolor żółty lub zielony oraz kolor szary - 1200 sztuk (600 szt. kolor żółty/zielony oraz 600 szt. kolor szary).
4. Długopis - kartonowy z brązowymi elementami plastikowymi, dopuszcza się również zielone elementy) z nadrukiem w kolorze czarnym logo Załącznik nr 2, wkład niebieski - nakład 1000 sztuk.
5. Saszetka - bryloczek zawierająca maseczkę do wykonywania metody usta-usta oraz jednorazowe rękawiczki. Saszetka wyposażona w zapięcie - karabińczyk, kolor saszetki: brązowy lub czarny, nadruk biały Załącznik nr 1 - 150 sztuk.
6. Worek odblaskowy - kolor zielony lub żółty z paskiem/paskami odblaskowymi, wykonany z poliestru 190T. Zamykanie poprzez ściąganie sznurków z nadrukiem logo Miasta Radlin czarne Załącznik nr 1, 36 x 41 cm - 200 sztuk.
7. Parasolka składana - manualna, z pokrowcem ochronnym Ø 81 (32 – 55). Nadruk jednokolorowy biały logo Załącznik nr 4 wykonany metodą sitodruku, 40 szt. kolor zielony, 40 szt. kolor czarny – nakład 80 sztuk.
8. Ołówek z gumką z surowego nielakierowanego drewna. Nadruk jednokolorowy logo Załącznik nr 3 (napis miasto z sercem obok loga). Ołówek zatemperowany. Długość 19 cm – 1 000 sztuk.
9. Pocztówka – format A6, druk w pełnym kolorze, zadruk dwustronny CMYK, kreda mat 350 g, folia połysk 1/0. Projekt wykona wykonawca we współpracy z zamawiającym. Dwa rodzaje wzorów po 200 sztuk – nakład 400 sztuk.
10. Brelok pulsacyjny odblaskowy - odblask twardy posiadający odblaskowy pryzmat oraz pulsacyjne światło. Wyposażony w w diodę LED z możliwą pracą w trzech trybach. Nadruk jednokolorowy logo Załącznik nr 1 – nakład 200 sztuk.
11. Zakładka do książek wymiary: 50x200mm, zadruk: dwustronny w pełnym 4/4 kolor kolorze, papier: biały gładki kreda mat 350g, laminowanie: dwustronny błysk, ostre rogi, projekt wykona wykonawca we współpracy z zamawiającym - nakład 1000 sztuk.
12. Kubek ceramiczny o obłym kształcie. Biały kubek z uchwytem. Wykonany z porcelitu. Strona wewnętrzna i zewnętrzna pokryte szkliwem błyszczącym. Pojemność: 330 ml. Opakowanie zbiorcze. Nadruk jednostronny na zewnątrz kubka wielokolorowy – 100 sztuk.
13. Balony - o średnicy 12, kolor zielony (300 sztuk) i biały (300 sztuk), nadruk w jednym kolorze (biały lub czarny), logo Załącznik nr 4 po jednej stronie - 600 sztuk.
14. Zestaw upominkowy Home – zestaw składający się z 3 świec zapachowych, zestaw do kąpieli składający się z gąbki, pumeksu oraz myjki i głośnika bezprzewodowego. Całość pakowana w tekturowe pudełko wyścielane naturalnym wypełniaczem – 20 sztuk.
3. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1) Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 28.12.2023 r.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
3) Istotne elementy postępowania zostały określone we wzorach umów;
4) Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy;
5) Kryterium oceny – 100% cena;
6) W postępowaniu należy podać całkowity koszt brutto za wykonanie całości zamówienia wraz z dostawą;
W przypadku pytań:
1) merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32/4590219
2) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zapraszamy
do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
2023-12-14 13:12 | Zamówienia Publiczne | PZP.271.45.R.2023 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2023-12-11 13:27 | Zamówienia Publiczne | Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego |
Komunikaty