Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP-2630-41/2023 Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów oraz projektora dla Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 07-12-2023 16:30:00
Składania : 15-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 15-12-2023 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogloszenie o zam. 08dbf668-62da-3e93-21ac-d200114a91b5-1.pdf pdf 279.9 2023-12-07 16:30:00 Postępowanie
specyfikacja warunkow zamowienia SWZ.pdf pdf 450.68 2023-12-07 16:30:00 Postępowanie
zal. do OPZ - Punkty Karty Graficzne.pdf pdf 1054.02 2023-12-07 16:30:00 Postępowanie
zal. do OPZ - Punkty Procesor.pdf pdf 1331.18 2023-12-07 16:30:00 Postępowanie
zal. nr 1 opis przedmiotu zamowienia.doc doc 312.5 2023-12-07 16:30:00 Postępowanie
zal. nr 2 formularz ofertowy.doc doc 227.5 2023-12-07 16:30:00 Postępowanie
zal. nr 3 - projektowane postanow. umowy.pdf pdf 424.43 2023-12-07 16:30:00 Postępowanie
zal. nr 4 oswiadczenia wykonawcy.doc doc 143 2023-12-07 16:30:00 Postępowanie
zal. nr 5 formularz cenowy.xls xls 47 2023-12-07 16:30:00 Postępowanie
informacja z otwarcia.pdf pdf 157.52 2023-12-15 13:59:23 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wynikach na str.pdf pdf 210.14 2023-12-18 15:11:58 Publiczna wiadomość
zawiadomie o wynikach na str ponowny wybor cz. II.pdf pdf 115.74 2023-12-20 14:38:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-20 14:38 Krzysztof Słodowski Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - publikuje informację o ponownym wyborze oferty na część drugą zamówienia w niniejszym postępowaniu.

zawiadomie o wynikac [...].pdf

2023-12-18 15:36 Krzysztof Słodowski Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - w uzupełnieniu podaje uzasadnienie faktyczne unieważnienia części trzeciej - "Monitor" i czwartej zamówienia - Myszka, klawiatura: w postępowaniu na te części zamówienia nie przedłożono żadnej oferty.
2023-12-18 15:11 Krzysztof Słodowski Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - publikuje informacje o wyborze oferty w przedmiotowym postępowaniu.

zawiadomienie o wyni [...].pdf

2023-12-15 13:59 Krzysztof Słodowski Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - publikuje informację z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu.

informacja z otwarci [...].pdf

2023-12-15 09:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z zapisami art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przedmiotowym postępowaniu kwota przeznaczona na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi: 83 392,00 PLN brutto, w tym:
 część nr 1: 26 518,00;
 część nr 2: 27 000,00 ;
 część nr 3: 9 000,00 ;
 część nr 4: 1 998,00 ;
 część nr 5: 11 567,00 ;
 część nr 6: 7 309,00.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 352