Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGKOŚ.271.6.2023 Wynajem i serwis kabin sanitarnych w ilości 2 sztuk, zlokalizowanych w Nowej Słupi przy ul. Świętokrzyskiej (1szt.) i ul. Opatowskiej (1szt.)

Termin:
Zamieszczenia : 07-12-2023 13:50:00
Składania : 13-12-2023 10:00:00
Otwarcia : 13-12-2023 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


Znak sprawy RGKOŚ.271.6.2023

1.    Zamawiający: Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia 

Działając na podstawie Zarządzenia Nr 13/2022 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 31.01.2022 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 23/2021 Burmistrza Miasta i gminy nowa Słupia z dnia 04.02.2021 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Nowa Słupia zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł/netto w Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Słupia zapraszam do złożenia oferty na:

2.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

„Wynajem i serwis kabin sanitarnych w ilości 2 sztuk, zlokalizowanych w Nowej Słupi

przy ul. Świętokrzyskiej (1szt.) i ul. Opatowskiej (1szt.).”


Wymagany termin związania ofertą 30 dni.

3.       Warunki udziału:

3.1 Wymagany termin realizacji zamówienia od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.

3.2 Inne warunki udziału w postępowaniu:

Kabina musi być wyposażona w:

1)      Szczelny zbiornik na fekalia z wentylacją,

2)      Deskę sedesową,

3)      Pisuar połączony ze zbiornikiem fekalnym,

4)      Wentylację o obiegu grawitacyjnym,

5)      Podłogę zmywalną, antypoślizgową,

6)      Papiernik,

7)      Zamek wewnętrzny.

Kabina powinna być serwisowana minimum jeden raz w tygodniu, a serwis powinien polegać na:

1)      Opróżnianiu i odkażaniu zbiornika fekalnego,

2)      Umyciu i odkażeniu kabiny środkami dezynfekującymi,

3)      Uzupełnieniu papieru toaletowego,

4)      Dokonywaniu napraw drobnych uszkodzeń.

Jeżeli Wykonawca wykonuje przedmiot umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową, Zamawiający wezwie go do zmiany sposobu wykonania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach albo powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie przedmiotu umowy innej osobie na   koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy.

Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za terminowe wykonanie zamówienia.

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

3.3. Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:

-        formularz ofertowy (załącznik nr 1 do „Zapytania ofertowego” z dnia 07.12.2023 r.),

-        zaakceptowane warunki projektu umowy (zaparafowany) (załącznik nr 2 do „Zapytania ofertowego” z dnia 07.12.2023 r.),

-        o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, przez co rozumie się wykonanie co najmniej 1 usługi polegającej na wynajmie i serwisie kabin sanitarnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (należy do oferty załączyć referencje),

-        klauzula RODO.

4.       Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:

Cena – najniższa cena.

5.       Dodatkowe informacje:

5.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami 
w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.

5.2. Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się
z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

5.3. Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

5.4. Płatność z tytułu realizacji umowy zostanie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje z chwilą obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Faktura obejmować będzie zapłatę za należycie wykonaną usługę.

6. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej, wraz z wymaganymi załącznikami w terminie do dnia 13.12.2023 r. do godz. 10.00.

Otwarcie ofert nastąpi 13.12.2023 r. o godz. 10.10.

Uwaga:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

2) Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail - po podpisaniu powinien być zeskanowany  i dopiero w takiej formie przesłany.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie_ofertowe.pdf pdf 609.86 2023-12-07 13:50:00 Postępowanie
umowa_projekt.pdf pdf 607.6 2023-12-07 13:50:00 Kryterium
treść oferty.doc doc 46.5 2023-12-07 13:50:00 Kryterium
klauzula_RODO.doc doc 64.5 2023-12-07 13:50:00 Kryterium
wybor_kabiny_sanitarne.PDF PDF 733.52 2023-12-18 10:56:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-18 10:56 Justyna Górecka W załączeniu wybór oferty.

wybor_kabiny_sanitar [...].PDF

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wynajem i serwis kabin sanitarnych „Wynajem i serwis kabin sanitarnych w ilości 2 sztuk, zlokalizowanych w Nowej Słupi przy ul. Świętokrzyskiej (1szt.) i ul. Opatowskiej (1szt.).” 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Treść oferty - Zamawiający wymaga załączenia formularza treści oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

treść oferty.doc

(0)
3 Umowa - Zamawiający wymaga załączenia zaakceptowanej umowy poprzez jej zaparafowanie (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

umowa_projekt.pdf

(0)
4 Referencje - Zamawiający wymaga załączenia referencji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Klauzula RODO - Zamawiający wymaga załączenia podpisanej klauzuli informacyjnej RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

klauzula_RODO.doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 240