Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGKOŚ.271.8.2023 „ Sukcesywne od dnia 02.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. świadczenie usług w zakresie wykonywania akredytowanych analiz laboratoryjnych: wody, ścieków, osadów ściekowych ”.

Termin:
Zamieszczenia : 07-12-2023 13:40:00
Składania : 14-12-2023 10:00:00
Otwarcia : 14-12-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja



ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający : Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia

 

nazwa Zamawiającego

zaprasza do złożenia ofert na:

„Sukcesywne od 02.01.2024 r do dnia 31.12.2024 r. świadczenie usług w zakresie wykonywania akredytowanych analiz laboratoryjnych: wody, ścieków, osadów ściekowych ”.

1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

1.       Badania wody pitnej w ramach monitoringu kontrolnego (MK) - 15 szt.

2.       Badania wody pitnej w ramach monitoringu przeglądowego (MP) – 4 szt.

3.       Badania wody na zawartość substancji promieniotwórczych –3 szt.

4.       Badania ścieków surowych – 19 szt. i  oczyszczonych – 23 szt.

5.       Pobór średniodobowy – 42 szt.

6.       Badania osadu ściekowego – 10 szt.

7.       Badania wód popłucznych – 8 szt.

8.       Ilość i zakres badań może zostać zwiększona lub zmniejszona w zależności od wynikłych potrzeb.

9.       Terminy wykonania poszczególnych usług zostaną określone w zleceniu pisemnym Zamawiającego lub uzgodnione telefonicznie z merytorycznie odpowiedzialnym pracownikiem Wykonawcy.

10.    Dojazd i pobór próbek wody pitnej oraz ścieków  leży w gestii Wykonawcy.

11.    Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty zamówienia (koszt poboru próbki, dojazdu do siedziby Zamawiającego, wykonania badań i opracowania wyników) bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów. 

12.    Ponadto Wykonawca zobligowany jest do:

- badania wody należy przeprowadzić zgodnie z wymogami i normami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r.  w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017 r. poz. 2294):

- badania ścieków należy przeprowadzić zgodnie z wymaganiami i normami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 12 lipca 2019 r., w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi, a także przy odprowadzaniu wód opadowych do wód lub urządzeń wodnych (Dz. U. 2019 r., poz. 1311).

     - badania osadu ściekowego należy przeprowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia

       6 lutego 2015  r., w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 257).

2)       Termin związania ofertą: 30 dni.

3)       Termin wykonania zamówienia: od dnia 02.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.

4)       Terminu płatności: wynagrodzenie zostanie uregulowane w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturze, w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT;

5)       Warunków wykonania umowy:

- jeżeli Wykonawca wykonuje przedmiot umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową, Zamawiający wezwie go do zmiany sposobu wykonania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach albo powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie przedmiotu umowy innej osobie na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy;

        -  Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za terminowe wykonywanie zamówienia,

-  Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

6)       Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy załączą następujące dokumenty i posiadają:

a)   posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac, czynności,

b)   posiadają certyfikat  akredytacji na wykonywanie badań laboratoryjnych,

c) formularz ofertowy (Załącznik Nr 1).

d)   zaakceptują warunki projektu umowy (załącznik nr 2).

e)  posiadają wiedzę i doświadczenie, przez co rozumie się wykonanie co najmniej 1 usługi polegającej na „świadczenie usług w zakresie wykonywania akredytowanych analiz laboratoryjnych: wody, ścieków, osadów ściekowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (należy do oferty załączyć wykaz usług zał. nr 3)

f) klauzula RODO

Kryterium oceny ofert

- cena – najniższa cena

Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami
w sytuacji, gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację usługi.

Przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie platformy zakupowej.

Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego, a także w przypadku braku środków finansowych.

Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

 

Sprawdzanie wiarygodności ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

7)       Ofertę należy złożyć w wybranej formie : za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć do dnia 14.12.2023r., do godziny 10.00. Otwarcie ofert nastąpi 14.12.2023r.,  o godz. 10.05.

 

Uwaga:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny
  2. Kwestionariusz (treść oferty) przesyłany drogą e-mail- po podpisaniu powinien być zeskanowany i dopiero w takiej formie przesłany.

                                                                                                                            


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Skanuj_20231207_130226.pdf pdf 981.49 2023-12-07 13:40:00 Postępowanie
treść oferty 2024.doc doc 242 2023-12-07 13:40:00 Kryterium
Skanuj_20231207_130325.pdf pdf 1321.28 2023-12-07 13:40:00 Kryterium
wykaz usług zał nr 3.doc doc 48.5 2023-12-07 13:40:00 Kryterium
klauzula_RODO.doc doc 64 2023-12-07 13:40:00 Kryterium
wybor_oferty_badania.PDF PDF 774.31 2023-12-15 10:39:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-15 10:39 Ewa Halik W załączeniu informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.

wybor_oferty_badania [...].PDF

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywne od 02.01.2024 r do dnia 31.12.2024 r. świadczenie usług w zakresie wykonywania akredytowanych analiz laboratoryjnych: wody, ścieków, osadów ściekowych Badania laboratoryjne wody, ścieków i osadów ściekowych 1 usługa Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Treść oferty - Należy załączyć zeskanowany i podpisany załącznik nr 1 "Treść oferty" i należy wpisać wartość razem dla usługi z formularza ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

treść oferty 2024.do [...].doc

(0)
3 Projekt umowy - Należy załączyć zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Skanuj_20231207_1303 [...].pdf

(0)
4 Wykaz usług - należy załączyć podpisany i zeskanowany wykaz usług załącznik nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

wykaz usług zał nr 3 [...].doc

(0)
5 Klauzula RODO - Należy załączyć podpisaną klauzulę informacyjną RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

klauzula_RODO.doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 195