Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KA-CZL-DZP.261.2.120.2023 Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Termin:
Zamieszczenia : 07-12-2023 12:32:00
Składania : 14-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 14-12-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzny Regulamin zamówień publicznych Uczelni. 


Przedmiot postępowania: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Zamawiający zaznacza, że wartość niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest niższa niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2023 r. poz. 1605, ze zm., zw. dalej ustawą Pzp).

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.


Wykaz dokumentów składających się na ofertę został wskazany w treści zapytania ofertowego w rozdz. VI.


Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy:

  • czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w przypadku oferty składanej w formie skanu;
  • kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej,
  • podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej.

W przypadku pytań: 

  • merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt za pośrednictwem z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".

  • Osobą prowadzącą niniejsze postępowanie oraz uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest: Specjalista Działu Zamówień Publicznych p. Renata Nazimek.

    Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 621.38 2023-12-07 12:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a - Specyfikacja asort-cenowa dla części I-VII.xlsx xlsx 16.01 2023-12-07 12:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 187.58 2023-12-07 12:32:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - sprzęt komputerowy.pdf pdf 317.29 2023-12-07 12:32:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia.pdf pdf 254.94 2023-12-14 09:54:18 Publiczna wiadomość
Informacja z wyboru oferty cz. I i cz. III.pdf pdf 251.04 2023-12-18 10:50:33 Publiczna wiadomość
Informacja z wyboru oferty cz. VI i VII.pdf pdf 239.34 2023-12-15 13:39:00 Publiczna wiadomość
Informacja z wyboru oferty cz. II, cz. IV i cz. V.pdf pdf 242.19 2023-12-19 09:28:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-19 09:28 Renata Nazimek Informacja z wyboru oferty w części II, IV i V

Informacja z wyboru [...].pdf

2023-12-18 10:50 Renata Nazimek Informacja z wyboru oferty w części I i części III

Informacja z wyboru [...].pdf

2023-12-15 13:39 Renata Nazimek Informacja z wyboru oferty w części VI i części VII

Informacja z wyboru [...].pdf

2023-12-14 09:54 Renata Nazimek Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-12-14 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 153 876,19 zł brutto, w tym: Część I - 122 218,95 zł, Część II – 2 050,21 zł, Część III – 2 607,03 zł, Część IV – 8 000,00 zł, Część V – 8 500,00 zł, Część VI – 6 500,00 zł, Część VII – 4 000,00 zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 441