Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-12-2023 10:29:00 |
Składania : | 13-12-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem Urzędu .
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Opis przedmiotu zamówienia: Zakup oraz dostawa sprzętu elektronicznego oraz doposażenie sali integracji sensorycznej w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Nowej Wsi.
2. Termin realizacji zamówienia: 28.12.2023 r.
3. Okres gwarancji: zgodnie zasadami gwarancji producenta;
4. Warunki płatności: do 14 dni od dnia potwierdzenia dostawy i dostarczeniu faktury VAT. Do faktury VAT Wykonawca dołączy specyfikację sprzętu lub wykaże na fakturze poszczególne rodzaje dostarczanych elementów.
5. Inne istotne warunki zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia jest podzielony na części:
Zadanie nr 1: zakup oraz dostawa sprzętu elektronicznego;
Zadanie nr 2: doposażenie sali integracji sensorycznej.
2) Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy w oryginalnym opakowaniu, zawierającym etykiety wskazujące typ i model urządzenia do którego jest przeznaczony. Za towar fabrycznie nowy, nieregenerowany Zamawiający uznaje produkt nie noszący znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, śladów modyfikacji, w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych.
3) Dostarczane materiały eksploatacyjne (tusze, tonery) oraz inne wymienne części mają być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy), a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych.
4)
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot
zamówienia na własny koszt,
w godzinach pracy Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi, na adres: SP W Nowej Wsi, ul.
Grudziądzka 43, 86-302 Nowa Wieś.
5)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony
został w Załączniku
nr 1 (dla zadania częściowego nr 1) i Załączniku nr 2 (dla zadania częściowego
nr 2) do niniejszego zapytania. Określone w załącznikach parametry techniczne
i funkcjonalne sprzętu stanowią wymagania minimalne, Wykonawca może zaproponować
produkt równoważny o parametrach nie gorszych niż wskazane
w zapytaniu.
6) Wykonawca może złożyć ofertę tylko na wybraną przez siebie część postępowania.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-13 12:44 | Weronika Chałubowicz | W załączeniu zestawienie złożonych w zapytaniu ofert. |
2023-12-11 14:45 | Weronika Chałubowicz |
Zamawiający
informuje
o
treści
zapytań,
które
wpłynęły
od
Wykonawcy: Prosimy o obniżenie kar tym samym zmianę zapisu umowy na: 1. W przypadku niedotrzymania warunków niniejszej umowy, strony naliczać będą kary umowne: 1) Za opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wartości brutto niedostarczonego asortymentu, za każdy dzień opóźnienia; 2) Za dostarczenie towaru wadliwego i opóźnienie w realizacji obowiązków wynikających z §1 i §4 umowy w wysokości 5% wartości brutto wadliwego rodzaju dostarczonego towaru; 3) Za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 10% wartości brutto, o której mowa w §3. 2. W przypadku nienależytego wykonywania umowy przez Wykonawcę, Zamawiający może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym. Rozwiązanie umowy z tych przyczyn skutkuje odpowiedzialnością odszkodowawczą Wykonawcy w formie kary umownej w wysokości 500,00 zł brutto. 3. Maksymalna wysokość kar umownych jakich mogą dochodzić strony wynosi 20% wynagrodzenia, o której mowa w §3. Stanowisko Zamawiającego: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę §5 wzoru umowy w zaproponowanym brzmieniu. |
Komunikaty