Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-12-2023 11:25:00 |
Składania : | 15-12-2023 11:24:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do składania ofert w postępowaniu na Odbiór oraz utylizację noścników dnych (papierowych oraz elektronicznych) 3 st. utajn.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, wobec czego Zamawiający może wymagać od Wykonawcy udowodnienia
posiadania:
1)
odpowiedniego zezwolenia,
licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej lub
2) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę .
Najważniejsze informacje:
- w użyciu jednocześnie najcześciej jest około 10 pojemników 240L
- brak minimum logistycznego
- zamawiajcy zgłasza zpotrzebowanie mailowo
- pojemniki mogą stać w jednostach UMP do 5 tygodni
- dostawy i odbiory pojemników w dni robocze w godzinach 8-14
- ilości podane w postępowaniu są średnioroczne i stanowią podstawę do wybrania najlepszej oferty , ilość pojemników zamówionych w trakcie umowy może byc inna.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
W cenie Wykonawca uwzględnia wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu
Cena wyrażona musi być w złotych polskich.Cena musi zostać podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg zasad arytmetyki.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji zamówienia: 1 rok od podpisania umowy;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod numerem telefonu: Dorota Wiśniewska tel. 61 8546871 e-mail: dwisniewska@ump.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
b) oferta został złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania,
c) jest nieważna na podstawie przepisów prawa.
2024-01-09 12:27 | Dorota Wiśniewska | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: unieważnienie |
Komunikaty