Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-12-2023 07:38:00 |
Składania : | 12-12-2023 13:55:00 |
Otwarcia : | 12-12-2023 14:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, WARUNKI
REALIZACJI ZAMÓWIENIA, TERMIN PŁATNOŚCI
1. W związku z ubieganiem się przez Zamawiającego o dofinansowanie w ramach konkursu 2.5 Woda do spożycia, Wspieranie dostępu do wody oraz zrównoważonej gospodarki wodnej, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko, wymagane jest uzyskanie deklaracji właściwego organu odpowiedzialnego za gospodarkę wodną oraz deklaracji właściwego organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów Natura 2000. W związku z powyższym przedmiotem zamówienia jest uzyskanie ww. deklaracji.
Zamawiający informuje, iż w ramach projektu planowane są zadania dotyczące przebudowy sieci wodociągowej na terenie miasta Szczecin (15 inwestycji), modernizacja komory przeciw-uderzeniowej na pompowni wody oraz Modernizacja Zakładu Produkcji Wody Pilchowo.
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: uzyskanie obu deklaracji do 15.01.2024 r.
3. Miejsce wykonania usługi: nd.
4. Termin płatności: 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT kompletnej i prawidłowo wystawionej po wykonaniu usługi. Zamawiający dokona płatności za usługę w mechanizmie podzielonej płatności.
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest p. Jarosław Skobel, tel. 91-44-26-318 w godz. 07:00 – 15:00.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty