Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: IR-Z 38/2023 Zakup i dostawa krzeseł biurowych.

Zamówienia Publiczne
Gmina Zebrzydowice Department: Referat Strategii Rozwoju i Inwestycji Gminnych
Deadlines:
Published : 07-12-2023 08:29:00
Placing offers : 14-12-2023 10:00:00
Offers opening : 14-12-2023 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Gmina Zebrzydowice, 43-410 Zebrzydowice, ul. ks. A. Janusza 6, tel. 32 4755107 zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn.:


Zakup i dostawa krzeseł biurowych.


Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa krzeseł do biura.


Minimalne wymagania:

- powinny zapewniać dostateczną stabilność, być wykonane z należytą starannością oraz w dobrej jakości;

- posiadać podstawę co najmniej pięciopodporową z kółkami jezdnymi;

- wymiar oparcia i siedziska musi zapewniać wygodną pozycję ciała i swobodę ruchów;

- posiadać regulację wysokości siedziska i oparcia;

- posiadać wyprofilowane płyty siedziska i oparcia do naturalnego wygięcia kręgosłupa i odcinka udowego kończyn dolnych;

- możliwość obrotu wokół osi o 360 stopni;

- posiadać regulowane podłokietniki (góra-dół oraz przód-tył).


Proponowany towar musi być nowy, posiadać odpowiednie certyfikaty i gwarancję.


Ofertę należy złożyć wypełniając poniższy formularz oraz załączyć zdjęcie poglądowe lub kartę katalogową oferowanego produktu.



Kryteria oceny ofert - cena 100%


Termin realizacji zamówienia: do 7 dni.


Termin związania ofertą: 7 dni.




Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertę należy złożyć na całość przedmiotu zamówienia.


Oferta zostanie odrzucona, gdy nie spełni w/w wymogów


Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
RODO.pdf pdf 221.12 2023-12-07 08:29:00 Criterion
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 106.65 2023-12-11 14:45:16 Public message
Odpowiedzi na pytania.docx docx 21.32 2023-12-11 14:45:16 Public message
IR-Z 38_2023 Wybor_oferty.docx docx 20.69 2023-12-18 11:48:21 Public message
IR-Z 38_2023 Wybor_oferty.pdf pdf 149.71 2023-12-18 11:48:21 Public message

Announcements

2023-12-18 11:48 Zamówienia Publiczne Informacja o wyborze oferty

IR-Z 38_2023 Wybor_o [...].docx

IR-Z 38_2023 Wybor_o [...].pdf

2023-12-11 14:45 Zamówienia Publiczne Odpowiedzi na zapytanie

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Odpowiedzi na pytani [...].docx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Krzesło biurowe Proszę załączyć zdjęcie / kartę katalogową / parametry. 26 pc. Gmina Zebrzydowice
Ks. Antoniego Janusza 6
43 - 410, Zebrzydowice
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Termin związania ofertą - 7 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) - Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
7 Klauzula RODO - Przyjmuję do wiadomości i akceptacji zapisy klauzuli informacyjnej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

RODO.pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 463