Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-12-2023 13:39:00 |
Składania : | 11-12-2023 14:00:00 |
Otwarcia : | 11-12-2023 15:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Juszkowo, 27.11.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Którego wartość jest mniejsza niż 130 000 zł netto.
I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Zakątek 1
83-000 Juszkowo
II. Przedmiot zamówienia:
- sterylizacji – 95 szt,
- kastracji – 40 szt.
5. Wykonywanie usług weterynaryjnych odbywać się będzie w zakładzie leczniczym położonym na terenie Gminy Pruszcz Gdański lub miasta Pruszcz Gdański.
6. Zakład leczniczy, o którym mowa w pkt. 5 musi być czynny minimum 4 dni w tygodniu po co najmniej 4 godziny dziennie.
III. Termin realizacji zamówienia: od 2 stycznia 2024 r. do 30 listopada 2024 r.
IV. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
V. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową Open NEXUS.
2) Do oferty cenowej należy złożyć następujące oświadczenia:
· oświadczenie o dysponowaniu zakładem leczniczym dla zwierząt w rozumieniu ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2019 r., poz. 24),
3) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
VI. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
- Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022r. poz. 835).
2) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, wykonawca do oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3) W celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, Zamawiający najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.
4) Jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w pkt 2, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub platformy zakupowej do uzupełnienia braku w terminie 3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy
VII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin złożenia oferty: 5 dni od daty umieszczenia na Platformie Zakupowej Open Nexus.
VIII. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego
2) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany elektronicznie lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
3) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
4) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową Open NEXUS.
5) Termin płatności faktury - 21 dni od daty wpływu.
IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
X. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023r., poz. 1605,1720)
XI. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Agnieszka Laskowska, tel. 58 692 94 68.
XII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą Platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 22 101 02 02.
Komunikaty