Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PN-118/23 PN-118/23 Dostawa wraz z transportem oraz montażem siedzisk biurowych i medycznych oraz kanap i sof w ramach projektu pn. Budowa Centralnego Zintegrowanego Szpitala Klinicznego w Poznaniu - centrum medycyny interwencyjnej (etap I CZSK).

Dział Zamówień Publicznych
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Oddział: Dział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 06-12-2023 12:19:00
Składania : 05-01-2024 10:00:00
Otwarcia : 05-01-2024 11:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PN-118_23 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 625.25 2023-12-06 12:19:00 Postępowanie
PN_118_23 SWZ siedziska i kanapy2 MGZ paraf.BES.pdf pdf 797.45 2023-12-06 12:19:00 Postępowanie
PN_118_23 Zał. nr 1 wzór umowy.zip zip 484.07 2023-12-06 12:19:00 Postępowanie
PN_118_23 zał. nr 2 do SWZ- wzór formularza oferty (003).docx docx 94.47 2023-12-06 12:19:00 Postępowanie
Załacznik nr 3 OPZ.zip zip 1023.58 2023-12-06 12:19:00 Postępowanie
PN_118_23_załącznik nr 4 do SWZ_JEDZ edytowalny.doc doc 201 2023-12-06 12:19:00 Postępowanie
PN_118_23_załącznik nr 5 do SWZ_gr_kapitał.docx docx 47.73 2023-12-06 12:19:00 Postępowanie
PN_118_23_załącznik nr 6 do SWZ_ośw_wykluczenie.docx docx 68.8 2023-12-06 12:19:00 Postępowanie
PN_118_23_odpowiedzi 1 MGZ paraf.BES.pdf pdf 373.41 2023-12-15 11:07:06 Publiczna wiadomość
PN_118_23_odpowiedzi 2_parafa.BES.pdf pdf 155.9 2023-12-20 14:53:09 Publiczna wiadomość
3.1.3 Krzesło socjalne Ba 1.5.doc doc 190 2024-01-02 10:20:14 Publiczna wiadomość
3.1.2 Krzesło socjalne Ba 1.4.doc doc 187 2024-01-02 10:20:14 Publiczna wiadomość
PN_118_23_odpowiedzi 3_JBD.BES.pdf pdf 201.25 2024-01-04 08:59:57 Publiczna wiadomość
PN_118_23_info z otwarcia_paraf.pdf pdf 172.96 2024-01-05 14:50:14 Publiczna wiadomość
PN_118_23_wynik Platforma_paraf.BES.pdf pdf 207 2024-02-23 12:14:51 Publiczna wiadomość
PN-118_23 Ogłoszenie o udzieleniu 2024-OJS055-00161764-pl-ts.pdf pdf 96.46 2024-03-18 09:46:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-18 09:46 Dział Zamówień Publicznych PN-118/23 Opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia znajduje się w załączonym pliku.

PN-118_23 Ogłoszenie [...].pdf

2024-02-23 12:14 Dział Zamówień Publicznych PN-118/23 Informacja o wyniku postępowania znajduje się w załączonym pliku

PN_118_23_wynik Plat [...].pdf

2024-01-05 14:50 Dział Zamówień Publicznych PN-118/23 Informacja z otwarcia ofert znajduje się w załączonym pliku.

PN_118_23_info z otw [...].pdf

2024-01-05 10:00 Komunikat Zamawiającego PN-118/23
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm. ) Zamawiający informuje, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć 700 000,00 zł brutto, w tym na sfinansowanie poszczególnych części:
Część 1: 688 000,00 zł
Część 2: 12 000,00 zł
2024-01-04 08:59 Dział Zamówień Publicznych PN-118/23 Odpowiedź na pytanie znajduje się w załączonym pliku.

PN_118_23_odpowiedzi [...].pdf

2024-01-02 10:20 Dział Zamówień Publicznych PN-118/23 - Zamawiający zamieszcza zaktualizowane załączniki 3.1.2 i 3.1.3 zgodne z odpowiedziami udzielonymi w dniu 20.12.2023 pismem L. dz.: DZP- 1122 /23.

3.1.3 Krzesło socjal [...].doc

3.1.2 Krzesło socjal [...].doc

2023-12-20 14:53 Dział Zamówień Publicznych PN-118/23 - Odpowiedzi na pytania (2) znajdują się w załączonym pliku.

PN_118_23_odpowiedzi [...].pdf

2023-12-15 11:07 Dział Zamówień Publicznych PN-118/23 - Odpowiedzi na pytania (1) znajdują się w załączonym pliku.

PN_118_23_odpowiedzi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1025