-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 859461
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Zapytanie ofertowe o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy oczyszczalni ścieków dla Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Nocuń-Jurek
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-12-06 11:07:00
-
Składania2023-12-14 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, 58-100 Świdnica, działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości do 30 000 Euro, zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy oczyszczalni ścieków dla Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej.
(CPV 71 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej)
II. ZAKRES I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowej planowanej budowy oczyszczalni ścieków dla potrzeb Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej.
W przedmiotowej placówce przebywa średnio 55 wychowanków oraz 48 osób, w tym nauczyciele, wychowawcy, administracja i obsługa. Jest to placówka feryjna co oznacza, że w okresie przerw w nauczaniu jest nieczynna. Obejmuje to przede wszystkim okresy świąt, dwutygodniowych ferii zimowych oraz wakacje.
Oprócz funkcji oświatowej w obiekcie zlokalizowane są mieszkania lokatorskie zamieszkałe przez 5 osób. Na potrzeby funkcjonowania Zespołu Placówek funkcjonuje kuchnia wraz ze stołówką. Średnie dzienne zużycie wody wg faktur z 2022 roku określa się na 3,03m3/dobę z czego w okresie pełnego obłożenia obiektu 6,21 m3/dobę, a w okresie przerw w nauczaniu (wakacje) 1,42 m3/dobę.
W chwili obecnej ścieki bytowe odprowadzane są do zlokalizowanych w sąsiedztwie budynku dwóch trzykomorowych bezodpływowych zbiorników, skąd wywożone są systematycznie do gminnej oczyszczalni ścieków. Woda deszczowa z terenów utwardzonych oraz dachów Zespołu Placówek odprowadzana jest poprzez instalację deszczową bezpośrednio do rzeki Bystrzycy, której koryto położone jest naprzeciwko budynku placówki po drugiej stronie drogi powiatowej nr 2876D.
Mapa ww. terenu stanowi załącznik nr 6 do zapytania.
UWAGA: Odprowadzane ścieki z zaprojektowanej oczyszczalni ścieków muszą spełniać wymogi stosownego rozporządzenia o wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi
1.
Opis przedmiotu zamówienia:
a) Wykonanie koncepcji planowanego zamierzenia wraz ze wszelkimi niezbędnymi obliczeniami dotyczącymi doboru wielkości oczyszczalni, szacunkowych kosztów inwestycji, kosztów eksploatacji i obsługi, która będzie podlegała zatwierdzeniu przez Inwestora.
b) Wykonanie badania jakości ścieków bytowych surowych pobór średniodobowy wytwarzanych w przedmiotowym obiekcie.
c) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnej do zgodnej z przepisami prawa realizacji zamierzenia oraz przeprowadzenia procedur przetargowych.
d) Pozyskanie niezbędnych materiałów i informacji koniecznych do wykonania dokumentacji projektowo – kosztowej.
e) Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i pozwoleń, decyzji wodno-prawnych, w tym ewentualnych odstępstw od obwiązujących przepisów techniczno – budowlanych.
f)
Uzyskanie
decyzji Pozwolenia na Budowę, bądź
Zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do Zgłoszenia zamiaru
wykonania robót budowlanych.
2. W skład wymaganej dokumentacji projektowo – kosztowej wchodzą:
a) Projekt budowlany - 3 egz., na który się składa
- projekt architektoniczno-budowlany,
- projekt zagospodarowania terenu lub działki,
- projekt techniczny.
b) Projekt wykonawczy – 3 egz.
c) Kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze,
d) Przedmiar – 2 egzemplarze,
e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 1 egzemplarz.
f) Całość ww. dokumentacji w wersji elektronicznej tj. wymagany format dla dokumentacji wskazanej w punkcie a i b (format PDF i format DWG), w punkcie c i d [format PDF i format ATH]; w punkcie e [format PDF] całość nagrana na płytę CD lub DVD – 1 sztuka.
3. Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia: – 31.03.2024 r.
IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.
V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.
2. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
3. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.
6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:
1. Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii itp.
2. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane do realizacji projektu posiadały uprawnienia branż objętych dokumentacją projektową oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji projektów porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie powyższego należy załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Oświadczenie o posiadaniu doświadczenia zawodowego, wyrażającego się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania należycie minimum dwóch dokumentacji projektowo - kosztorysowych budowy oczyszczalni ścieków dla obiektu użyteczności publicznej bądź mieszkaniowej – wielorodzinnej (wg załącznika nr 3)
VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
1. Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
2. Termin składania ofert ustala się do dnia 14 grudnia 2023 r. do godziny 10.00.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.
2. Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.
3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji objętej niniejszym zapytaniem.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego w sposób nienależyty.
9. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.
Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy – wzór.
Załącznik nr 3 - Oświadczenie dot. doświadczenia zawodowego – wzór.
Załącznik nr 4 - Projekt umowy.
Załącznik nr 5 - Klauzula informacyjna.
Załącznik nr 6 - Mapa terenu,
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-12-14
14:02:43
|
Agnieszka Nocuń-Jurek |
Dzień
dobry, W załączeniu zbiorcze zestawienie oferto złożonych w odpowiedzi na zapytanie ofertowe o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy oczyszczalni ścieków dla Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej (ID 859461). Z poważaniem Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwo Powiatowe w Świdnicy Załączniki |
2023-12-13
12:51:11
|
Agnieszka Nocuń-Jurek |
Dzień
dobry,
Informuję, że do zapytania ofertowego o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy oczyszczalni ścieków dla Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej (ID859461) wpłynęły pytania, odpowiedź w załączeniu. Z poważaniem Wydział Inwestycji Remontów i Przetargów Starostwo Powiatowe w Świdnicy Załączniki |
2023-12-07
14:17:32
|
Agnieszka Nocuń-Jurek |
Dzień
dobry, Informuję, że do zapytania ofertowego o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy oczyszczalni ścieków dla Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej (ID859461) wpłynęły pytania, odpowiedź w załączeniu. Z poważaniem Wydział Inwestycji Remontów i Przetargów Starostwo Powiatowe w Świdnicy Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?