Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-12-2023 13:37:00 |
Składania : | 22-12-2023 14:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPYTANIE
OFERTOWE
1.E10 / OPAKOWANIA
OPAKOWANIA DO ŻYWNOŚCI - WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy do sklepów
Grupy Muszkieterów w Polsce Intermarche & Bricomarche (wybrane
produkty)
Data:
06.12.2023
Grupa Muszkieterów jest
największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej,
zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów
spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod
szyldem Bricomarche.
Na terenie Polski Grupa
Muszkieterów posiada łącznie 379 sklepów, trzy centra logistyczne zlokalizowane
w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu, sześć składów budowlanych oraz 68
stacji paliw działających przy wybranych sklepach.
Centrala Grupy Muszkieterów
mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw.
spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności
spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.
https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/
2.
Informacje dotyczące zapytania ofertowego
1.
Przedmiotem
niniejszego zapytania ofertowego jest wybór firmy (firm), która zapewni(ą) ciągłość
dostaw opakowań dla sklepów INTERMARCHE - Grupy Muszkieterów, do 187
placówek w POLSCE oraz wybrane produkty do 192 sklepów BRICOMARCHE. Każdy sklep sam podejmuje decyzję w zakresie zakupu
opakowań. Nie ma obligatoryjnego obowiązku zakupu opakowań. Załącznik nr 2 specyfikacja i oferta - zawiera pełen opis w zakresie przedmiotu zapytania oraz miejsce do
wpisania oferty cenowej wraz z uwagami dostawcy.
2. Zamawiający: „ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim, ul.
Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne
3. „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu,
zwana dalej „Zamawiającym”, jest spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem
rozwoju sieci supermarketów Intermarche i supermarketów Bricomarche. W niniejszym zapytaniu reprezentuje interesy
spółki SCA PR POLSKA sp. z o.o., należących
do Grupy Muszkieterów.
4. Zamawiający bierze udział w postępowaniu ofertowym
jako pośrednik w negocjacjach jednolitych warunków zakupowych dla spółek prawa
handlowego prowadzących działalność gospodarczą w postaci sklepów, które
dokonywać będą zamówień bezpośrednich u Oferenta i bezpośrednio z Oferentem
rozliczać wykonane zamówienie.
5. Niniejszy dokument jest przeznaczony dla firm,
które zostały zaproszone do udziału w postępowaniu ofertowym i pozostaje
własnością Zamawiającego. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie tego dokumentu,
wraz z zawartymi w nim informacjami, w całości lub w części, w dowolnej formie,
wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do
żądania zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu w każdym momencie.
3.
Wymagania dotyczące Oferenta
1.
Oferent powinien wykazywać wiedzę oraz
posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a także
posiadać odpowiedni potencjał techniczny i wykonawczy zapewniając serwis na terenie Polski.;
2.
Oferent
winien wykazać, że w ciągu ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert, a
jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał
należycie usługi będące zakresem zapytania – dostawa opakowań.
4. Warunki udziału w postępowaniu
1.
Ofertę prosimy
przygotować w języku polskim. Ostateczną wersją językową zapytania jest
dokument sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby wystąpiła konieczność
tłumaczenia dokumentu na inny język lub negocjacje prowadzone były w języku
innym niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania
sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.
2.
Oferent jest
zobowiązany do złożenia oświadczenia potwierdzającego posiadanie odpowiednich
możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz
niezbędnych zasobów (technicznych i osobowych) niezbędnych do pomyślnego
wykonania przedmiotu zamówienia.
3.
Oferent na
dalszym etapie postępowania będzie poproszony o podpisanie i przesłania
Zamawiającemu Umowy o zachowaniu poufności (wzór Umowy został dostarczony przez
Zamawiającego - Załącznik nr 3 - Umowa_NDA_ITM_POLSKA ).
Umowa o zachowanie poufności, będzie wymagana na dalszym etapie
postępowania.
Podpisany oryginał w dwóch
egzemplarzach (ewentualnie jak występuje konieczność proszę załączyć wymagane
pełnomocnictwo – dokumenty nie podpsuje osoba z reprezentacji z KRS) należy
wysłać na adres:
„ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim,
ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne
Koniecznie z dopiskiem Łukasz Sobolewski
Skan podpisanej umowy o zachowaniu poufności NDA
(ewentualnie jak występuje konieczność proszę załączyć wymagane pełnomocnictwo
– dokumenty nie podpisuje osoba z reprezentacji z KRS) należy załączyć również
na platformie w momencie składania oferty.
4.
Obligatoryjne
załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy (Załącznik nr 1 –
kwestionariusz dostawcy), aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny
odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON, polisa ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej.
5.
Zastrzeżenia
1. Postępowanie
prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności,
jawności i przejrzystości;
2. Do
niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo Zamówień Publicznych;
3. Niniejsze
zapytanie ofertowe nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w
Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert.
W szczególności niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu
art. 66 i n. KC;
4. Wydatki
poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na
zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie
Oferenta.
5. Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe nie
zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej
części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki
nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli;
6. Akceptacja
odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania
Spółki „ITM Polska” w stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie
podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM
Polska” zawarciu umowy w trybie ofertowym;
7. „ITM
Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.
8. „ITM
Polska” zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług
objętych niniejszym zapytaniem;
9.
Ostatecznie
oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania
firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy
dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentacji, w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć
do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus;
10.
Przedstawiona
oferta powinna zawierać wszystkie elementy wyszczególnione w załączniku nr 2, w
części dotyczącej tego zakresu, który oferent chce zaproponować.
11.
Prosimy o
przedstawienie poszczególnego zakresu oferty w sposób umożliwiający jego
przyjęcie bez konieczności składania kontroferty;
12. Ogólne przepisy prawa dotyczące milczącego
przyjęcia oferty nie znajdują zastosowania, co oznacza konieczność
potwierdzenia przyjęcia oferty przez Zamawiającego w formie co najmniej dokumentowej;
1.
Oferta powinna być przygotowana na bazie
załącznika nr 2 tj.
„Załącznik nr 2 specyfikacja i
oferta” do
uzupełniania przez Oferenta w możliwie jak najszerszym zakresie.
2.
Preferowane
jest przedstawiona jak największej ilości elementów wyszczególnione w zapytaniu
ofertowym, które nadawać się będą do
przyjęcia bez konieczności składania kontroferty.
3. Oferent
przygotuje propozycję w oparciu o wytyczne wynikające z przekazanych materiałów
oraz zgodnie z najlepszą wiedzą wymaganą od profesjonalisty, a także
obowiązującymi przepisami;
4. Informacje
związane z postępowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open
Nexus, uzupełniając wskazane pola oraz wypełniając wymienione załączniki objętych
ofertą w formacie MS Excel;
5. Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami,
nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty.
Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż
wymagane nie będą rozpatrywane;
6.
Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty karty
katalogowe produktów.
7.
Warunki
płatności
a.
jeśli
Zamawiający będzie miał dokonywać płatność termin płatności nie może być krótszy niż 30
dni (preferowane 45 dni) od daty dostarczenia, odbioru, montażu oraz poprawnie
wystawionej faktury VAT. Dla nowo otwieranych placówek handlowych Zamawiającego
obligatoryjnie termin płatności obligatoryjnie 45 dni.
b.
Termin ważności oferty - minimum 60 dni
od akceptacji ostatecznej oferty.
7.
Kryteria
oceny ofert
Element oceny - opakowania |
Waga |
CENA |
70% |
Koszt
zakupu opakowań |
|
Koszt
dostawy opakowań |
|
Termin
płatności |
|
SERWIS / DOŚWIADCZENIE
|
30% |
Czas
dostawy opakowań |
|
Czas
reakcji i rozpatrzenia reklamacji |
|
Minimum
zamówieniowe (wielkość zamówienie od której dostawa jest w cenie produktów) |
|
Gotowość
dostaw (zakres oferty i ilość sklepów) |
|
Referencje
Dostawcy (rynek PL) - w zakresie dostawy opakowań |
|
SUMA
kontrolna |
100% |
8.
Terminy związane z postępowaniem
Lp. |
Zdarzenie |
Data |
1. |
Ostateczny termin składania ofert (Oferty dostarczone po wskazanym powyżej
terminie nie będą rozpatrywane) |
21.12.2023 godz. 10:00 |
2. |
Ostateczny termin składania przez
Oferentów zapytań do zapytania ofertowego |
18.12.2023 godz. 16:00 |
3. |
Ostateczny termin udzielania odpowiedzi
na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego |
20.12.2023 |
4. |
Przewidywany termin oceny ofert |
52 tydzień 2023 – 02
tydzień 2024 |
9. Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania
ofertowego
1. Oferent
jest zobowiązany do przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej Open Nexus
2.
W przypadku pytań:
a. merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w
prawym dolnym rogu formularza Platformy
Zakupowej Open
Nexus "Wyślij wiadomość”
b. pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować
do Centrum Wsparcia Klienta Platformy
Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
3. Wiadomości
z Platformy Zakupowej mają charakter informacyjny.
4.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o współpracy z „SCA PR
POLSKA Sp. z o.o.”
1.
Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy,
2.
Załącznik nr 2 - Specyfikacja i oferta,
3.
Załącznik nr 3 – Umowa NDA ITM POLSKA,
4.
Załącznik nr 4 – Lista sklepów Intermarche i
Bricomarche
2023-12-20 08:49 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Na prośbę oferentów termin składania ofert został wydłużony do 22.12.2023 (piatek) do godziny 14:00. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-12-19 11:37 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry
W nawiązaniu do pytań do postępowania przesyłam odpowiedzi: Postępowanie: OPAKOWANIA DO ŻYWNOŚCI - WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy do sklepów Grupy Muszkieterów w Polsce Intermarche & Bricomarche (wybrane produkty) (ID 859397) Pytanie: “Czy karty techniczne do wszystkich wycenionych produktów mają być przedłożone wraz z ofertą, czy można to uzupełnić na dalszym etapie postępowania? Jeśli już teraz, jak wykonać to technicznie (to będzie ponad 300 plików PDF).” ODP: Proszę załączyć karty katalogowe do produktów na które Państwo składają ofertę. Mogą Państwo karty katalogowe nazwać liczbą z nr LP 1z listy 1 – 409 z plik “Załącznik nr 2 - Specyfikacja i oferta”. Całość kart katalogowych załączyć jako plik spakowanych. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-12-13 12:48 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry
W nawiązaniu do pytań do postępowania przesyłam odpowiedzi: Postępowanie: OPAKOWANIA DO ŻYWNOŚCI - WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy do sklepów Grupy Muszkieterów w Polsce Intermarche & Bricomarche (wybrane produkty) (ID 859397) Pytanie 1: bardzo proszę o podanie przybliżonych ilości miesięcznych lub kwartalnych dla podanych artykułów. Interesują mnie zwłaszcza artykuły z pozycji 1-23, 28-30, 229-250, 305, 314. ODP.: Potencjał to dostawa opakowań na około 200 sklepów Intermarche. Na naszych sklepach jest prowadzona sprzedaż min. Mięsa, drobiu, wędlin, nabiały garmażu oraz ciast w ladach LS oraz w sposób tradycyjny. Nasze sklepy posiadają też rozbiór mięsa. Każdy sklep indywidulanie podejmuje decyzję odnośnie zakupu opakowań na podstawie m.in. przedstawionej oferty przez centralę Grupy Muszkieterów. Pytanie 2: Poproszę również o udostępnienie projektów toreb na pieczywo. ODP. :Projekty ostateczne zostaną udostępnione wybranemu dostawcy. Załączam poglądowe zdjęcia. Pytanie 3: W związku z tym, że koszty dostawy są podane dodatkowo to czy oferta ma zawierać ceny bez kosztu dostawy? czy też powinniśmy podać cenę zawierającą koszt dostawy + minimum logistyczne dla każdego towaru. ODP.: W cenie produktu powinien wliczony koszt dostawy, kiedy to zamówienie jest złożone na określoną wartość. Wartość ta to “Wartość zamówienia opakowań od której dostawa jest w cenie “ (pozycja 22 – Kryteria i warunki formalne) to wpisania przez oferenta. W momencie złożenia zamówienia przez sklep o mniejszej wartości w zależności od objętości sklep pokryje koszt transportu wyrażony w koszcie transportu palety albo kartonów do 30g. Pozycje 1 “Transportu na terenie Polski 1szt. palety euro “ i 2 “kartonów do 30g “ do uzupełnienia w przedmiocie zamówienia:” Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-12-08 16:07 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry W nawiązaniu do pytań do postępowania przesyłam odpowiedzi: Postępowanie: OPAKOWANIA DO ŻYWNOŚCI - WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy do sklepów Grupy Muszkieterów w Polsce Intermarche & Bricomarche (wybrane produkty) (ID 859397) Pytanie 1: “mam kilka pytań odnośnie pozycji 407 w zapytaniu ofertowym opakowań do żywości. 1) Czy przewidują Państwo różne rozmiary torebek?„ ODP: Przewidujemy na ten moment jeden rodzaj torebki na ryby zbliżomy do 230x250mm. Pytanie 2: „Czy będą Państwo przygotowywać swoją szatę graficzną ? Jeśli tak to kiedy możemy się spodziewać projektu w postaci pliku wektorowego? „ ODP: Szata graficzna do ustalania na dalszym etapie. Jednokolorowa szata graficzna ze standardowymi napisami i jednokołowym logotypem Intermarche. Pytanie 3: „Na jak długo przewidują Państwo czas współpracy?” ODP: Umowa ramowa bezterminowa z ustalonym okresem wypowiedzenia przez strony umowy. Pytanie 4: „ Jakich dokumentów potwierdzających wykonanie należycie usług Państwo oczekują?” ODP: Referencji. Pytanie 5: „Jakich dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiednich możliwości finansowych i ekonomicznych Państwo oczekują?” ODP: Raporty finansowe ogólnie dostępne Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2023-12-07 15:33 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry W nawiązaniu do pytań do postępowania przesyłam odpowiedzi: Postępowanie: OPAKOWANIA DO ŻYWNOŚCI - WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy do sklepów Grupy Muszkieterów w Polsce Intermarche & Bricomarche (wybrane produkty) (ID 859397) Pytanie: „mam kilka pytań odnośnie pozycji 407- opakowania na rybę świeżą/wędzoną. Jaki jest to rodzaj materiału oraz jaka jest jego grubość? Czy są one w kolorze oraz czy posiadają jakieś nadruki lub inne elementy wpływające na cenę np. perforację, klapkę z taśmą do zamknięcia? „ ODP: Zależy nam na opakowaniu na ryby świeżą i wędzoną w wymiarze około 23x250mm z zamknięcie np. klapka z taśmą do zamknięcie w celu ograniczenie przedostawania się zapachów. Załączam zdjęcia przykładowych opakowań dostępnych na rynku. Proszę zaproponować opakowanie dedykowane do tego typu asortymentu. Zaproponowane parametry proszę wpisać w uwagach i załączyć stosowne dokumenty. Opakowanie powinno być częściowo transparentne ze standardowymi napisami i jednokolorowym logotypem. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski opakowanie na rybę f [...].png |
Komunikaty