Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-12-2023 07:47:00 |
Składania : | 07-12-2023 10:45:00 |
Otwarcia : | 07-12-2023 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.
Informacje o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.
Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Proszę o podawanie cen jednostkowych za 1 sztukę / ryzę / opakowanie. System sam dokona wyliczenia ile to będzie za całość i podsumuję Państwa ofertę. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.
Wykonawca gwarantuje, że zaoferowane w postępowaniu przedmiot zamówienia jest nowy, nie jest powystawowy (rok produkcji - nie wcześniej niż 2023 rok), są zapakowane w oryginalnych opakowaniach oraz spełniają wymagania określone w zapytaniu przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych na adres: faktura@insp.pl lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-06 10:21 | Bartosz Grzęda |
Zamawiający
informuję
o
pytaniach
które
wpłynęły
w
przedmiotowym
postępowaniu:
Pytanie
1.
"Czy
przyjmujecie
Państwo
dostawy
na
euro
paletach?"
Zamawiający
informuję
iż
przyjmujemy
dostawy
na
europaletach.
Pytanie
2.
"Czy
dojazd
do
Państwa
ma
ograniczenia
drogowe
dla
samochodów
o
danym
tonażu?".
Zamawiający
informuję
iż
dojazd
do
IS-PIB
nie
ma
ograniczenia
drogowe
dla
samochodów
o
danym
tonażu.
Pytanie
3.
"Gabarytowe
samochody
mają
możliwość
podjazdu?
np.
pod
rampę? Papier na palecie dojeżdża do pierwszej przeszkody?". Zamawiający informuję iż gabarytowe samochody mają możliwość podjazdu do pierwszej przeszkody (schody przy wejściu do budynku). Pytanie 4. "Wyładunek w wyznaczonym miejscu?". Zamawiający informuję iż wyładunek ma być w wyznaczonym miejscu. |
Komunikaty