Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-12-2023 11:20:00 |
Składania : | 08-12-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 08-12-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:
1. Przedmiot zamówienia: Usługa druku materiałów promocyjnych Poznańskiego Centrum Dziedzictwa przy podziale na 8 części.
Część I - Ulotki |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WAŻNE: Do oferty należy załączyć wypełniony formularz cenowy dla części 1.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Część II – Ulotki II |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WAŻNE: Do oferty należy załączyć wypełniony formularz cenowy dla części 2. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Część III – naklejki |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WAŻNE: Do oferty należy załączyć wypełniony formularz cenowy dla części 3. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Część IV – Mapka |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WAŻNE: Do oferty należy załączyć wypełniony formularz cenowy dla części 4. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Część V – zeszyty |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WAŻNE: Do oferty należy załączyć wypełniony formularz cenowy dla części 5. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Część VI – plakaty |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WAŻNE: Do oferty należy załączyć wypełniony formularz cenowy dla części 6. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Część VII – memory |
Nazwa |
Rozmiar |
Uwagi |
Specyfikacja |
Kolory |
Ilość |
Memory |
Każdy element gry w rozmiarze 5x5 cm |
Zaokrąglone narożniki |
Dibond biały 3mm |
4/4 |
2 komplety identyczne po |
WAŻNE: Do oferty należy załączyć wypełniony formularz cenowy dla części 7.
Część VIII – FF |
Nazwa |
Rozmiar |
Składanie |
Specyfikacja |
Kolory |
Ilość |
Mapka FF |
165 x 235 mm, rozkładany do 470 x 660 mm |
falcowanie |
offset 120 g |
4/4 |
6000 |
Pocztówki |
A6 |
|
kreda mat 300g |
4/4 |
3 wzory po 5000 szt |
WAŻNE: Do oferty należy załączyć wypełniony formularz cenowy dla części 8.
Na realizację każdej części zamówienia Zamawiający wymaga podpisania umowy zgodnie z treścią załącznika nr 1 do zapytania.
2. Termin realizacji zamówienia: 21.12.2023 r.
3. Kryteria oceny ofert z opisem: cena=100%
4. Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.
5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Anna Furmanowska, e-mail: anna.furmanowska@pcd.poznan.pl, nr. 531 250 830)
6. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
7. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do postepowania
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do postepowania.
8.W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
· Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
· Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
· Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;
· odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych.
· Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
· w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
· posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
· nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2023-12-13 14:47 | Łukasz Bartoszyński |
Zamawiający
informuje,
iż
w
postępowaniu
została
wybrana
oferta
firmy:
dla części 1,2 i 3 wygrała firma: ZAKŁAD POLIGRAFICZNY MOŚ & ŁUCZAK - SPÓŁKA JAWNA.; dla części 4: DRUKARNIA SIL VEG DRUK S.C.; dla części 5 i 6: ONStudio Sp. z o.o..; dla części 7: DRUKARNIA SIL VEG DRUK S.C. |
Komunikaty