Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-12-2023 07:16:00 |
Składania : | 12-12-2023 07:13:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Umowa zostanie podpisana na okres trzech lat lub do wyczerpania kwoty 130 000 zł. netto, w zależności które nastąpi szybciej.
Warunki dostawy i płatności:
Celem wyboru oferenta w postępowaniu należy wycenić koszt wykonania pojedynczej odznaki.
Zamawiający posiada matryce potrzebne do wykonania Odznak, zostaną one udostępnione firmie, która wygra postępowanie.
Wraz ze złożeniem oferty należy wysłać do oceny odznaki wykonane w technice opisanej w OPZ. Na ich podstawie zostanie oceniony Państwa wyrób.
Kryteria oceny to:
1. cena - 60%
2. jakość wykonania odznaki - 40%.
Oceny dokona komisja powołana rozkazem Rektora-Komendanta AMW.
Odznaki należy wysłać na adres: Adam Woźniak, Akademia Marynarki Wojennej, ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, z dopiskiem "Odznaki".
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z oświadczeniem, że:
DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ WIZUALIZACJĘ I OPIS WYKONANIA.
Termin
realizacji zamówienia – sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego opisanymi w Umowie.
Gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące
Załącznik do postępowania: oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty