Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.3.2023 Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pruszczu Gdańskim

Krzysztof Mościcki
Gmina Miejska Pruszcz Gdański Oddział: Samodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 30-11-2023 14:41:00
Składania : 08-12-2023 08:30:00
Otwarcia : 08-12-2023 09:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Zamawiającym jest Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Matejki w Pruszczu Gdańskim, reprezentowana przez Dyrektora, w imieniu i na rzecz której działa Gmina Miejska Pruszcz Gdański, reprezentowana przez Burmistrza Pruszcza Gdańskiego. Na mocy udzielonego pełnomocnictwa przez Zamawiającego – Szkołę Podstawową nr 3 im. Jana Matejki w Pruszczu Gdańskim, Pełnomocnik - Gmina Miejska Pruszcz Gdański, została upoważniona do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pruszczu Gdańskim (minimum jeden ratownik w godzinach funkcjonowania basenu określonych w opisie przedmiotu zamówienia)

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
3_23 SWZ Tom I IDW.doc doc 292.5 2023-11-30 14:41:00 Postępowanie
3_23 SWZ Tom II OPZ.doc doc 86 2023-11-30 14:41:00 Postępowanie
3_23 SWZ Tom III Umowa (wzór).doc doc 121 2023-11-30 14:41:00 Postępowanie
3_23 załącznik nr 1- formularz oferty.doc doc 91 2023-11-30 14:41:00 Postępowanie
3_23 załącznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy o niewykluczeniu.docx docx 22.05 2023-11-30 14:41:00 Postępowanie
3_23 załącznik nr 3 - oświadcz. o speł. warunków udziału.doc doc 39 2023-11-30 14:41:00 Postępowanie
3_23 Ogłoszenie o zamowieniu BZP nr 2023BZP 0052513001 z dnia 2023-11-30.pdf pdf 157.69 2023-11-30 14:41:00 Postępowanie
3_23 SWZ Tom I IDW.pdf pdf 10098.89 2023-11-30 14:41:00 Postępowanie
3_23 Informacja dla Wykonawców nr 1 z dnia 07.12.2023 r KWOTA..doc doc 64 2023-12-07 10:27:52 Publiczna wiadomość
3_23 Informacja dla Wykonawców nr 1 z dnia 07.12.2023 r KWOTA..pdf pdf 242.81 2023-12-07 10:27:52 Publiczna wiadomość
3_23 Informacja, o jakiej mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.doc doc 40 2023-12-08 12:35:59 Publiczna wiadomość
3_23 Informacja, o jakiej mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.pdf pdf 321.59 2023-12-08 12:35:59 Publiczna wiadomość
3_23 Informacja o wyborze oferty strona.doc doc 55 2023-12-12 12:59:34 Publiczna wiadomość
3_23 Informacja o wyborze oferty strona.pdf pdf 402.53 2023-12-12 12:59:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-12 12:59 Krzysztof Mościcki Informacja o wyborze oferty z dnia 12.12.2023 r.

3_23 Informacja o wy [...].doc

3_23 Informacja o wy [...].pdf

2023-12-08 12:35 Krzysztof Mościcki Informacja, o jakiej mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp

3_23 Informacja, o [...].doc

3_23 Informacja, o [...].pdf

2023-12-07 10:27 Krzysztof Mościcki Informacja dla Wykonawców nr 1 z dnia 07.12.2023 r

3_23 Informacja dla [...].doc

3_23 Informacja dla [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 230