Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.23.2023 Wykonywanie w 2024 r. bieżących napraw dróg będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki

Katarzyna Żabińska
Gmina Aleksandrów Łódzki Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 30-11-2023 13:01:00
Składania : 15-12-2023 11:00:00
Otwarcia : 15-12-2023 11:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ Bieżace naprawy dróg gminnych na 2024 r..docx docx 146.45 2023-11-30 13:01:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu 30.11.2023.pdf pdf 91.98 2023-11-30 13:01:00 Postępowanie
zał. nr 6 Dokumentacja przedmiotowa.7z 7z 97.28 2023-11-30 13:01:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert z dn. 15.12.2023 r..doc doc 583 2023-12-15 12:09:03 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronę.doc doc 595 2023-12-29 11:11:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-29 11:11 Katarzyna Żabińska Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja o wyborze [...].doc

2023-12-15 12:09 Katarzyna Żabińska Informacja z otwarcia ofert z dnia 15.12.2023 r.

Informacja z otwarci [...].doc

2023-12-15 11:00 Komunikat Zamawiającego Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający przeznacza kwotę 1.262.984,91 zł., z czego:
1) na część 1 zamówienia - Wykonywanie remontów cząstkowych na drogach o nawierzchni utwardzonej będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki - przeznacza kwotę 873.320,91 zł.
2) na część 2 zamówienia - Wykonywanie załadunku i transportu oraz rozplantowania wraz z uwałowaniem kruszywa drogowego w miejscach wybojów i kolein na nawierzchniach gruntowych oraz pokrytych gruzem i tłuczniem kamiennym będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki - przeznacza kwotę 389.664,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 349