Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-11-2023 14:56:00 |
Składania : | 08-12-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 08-12-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Przedmiotem
Zapytania cenowego jest zaopatrzenie
pojazdów i sprzętu silnikowego będących w użytkowaniu Komendy Powiatowej
Państwowej Straży Pożarnej
w Lipnie w
olej napędowy, benzynę bezołowiową 95 oraz AdBlue przez czas 12 miesięcy tj. od 1 stycznia
2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
Zakup paliwa odbywać się będzie sukcesywnie, wg aktualnych potrzeb zamawiającego.
Szacunkowe przewidywane zużycie paliw wyniesie ok:
· ON olej napędowy B7 - 12 000 litrów
· benzyna bezołowiowa 95 E5 - 200 litrów
· AdBlue - 150 litrów
Podane powyżej
ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie, ze względu na faktyczne
zapotrzebowanie Zamawiającego bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
2.
Warunkiem bezwzględnym do spełnienia jest:
·
odległość do 3 km wykonawcy (stacji paliw) od
siedziby Zamawiającego
·
możliwość tankowania jednocześnie 3 pojazdów o
DMC pojazdu powyżej 3,5 tony
·
możliwość tankowania AdBlue z dystrybutora.
3.
Warunki płatności
Rozliczenie
zakupów paliw dokonywane będzie raz w miesiącu. Faktury VAT za transakcje
bezgotówkowe dokonane przez Zamawiającego wystawiane będą przez Wykonawcę do
10-go dnia miesiąca przypadającego po miesiącu, którego rozliczenie dotyczy.
Faktury będą płatne w terminie 21 dni od daty wystawienia w formie przelewu na
konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
4. Fakt poboru paliwa przez pracowników
Zamawiającego zarejestrowany będzie w dokumencie wydania, wydanym każdorazowo
przez personel stacji paliw Wykonawcy w dniu pobrania paliwa. Wydanie kredytowe
zawierać będzie:
·
Nazwę instytucji Zamawiającego, dla której
wystawiono wydanie kredytowe,
·
Imię i nazwisko pracownika Zamawiającego,
·
Numer rejestracyjny pojazdu/numer ewidencyjny
sprzętu,
·
Rodzaj pobieranego paliwa,
·
Ilość pobieranego paliwa,
·
Cenę jednostkową obowiązującą na stacji paliw w
dniu tankowania,
·
Wartość udzielonego rabatu,
·
Datę tankowania,
·
Własnoręczny podpis pracownika Zamawiającego
potwierdzający dokonany zakup.
5. Wydanie kredytowe dołączone będzie do faktury
VAT wystawionej przez Wykonawcę i stanowić będzie podstawę do jej wystawienia.
6. Wykonawca nie może obciążyć Zamawiającego za
zakup paliwa nie zarejestrowany w wydaniu kredytowym lub zarejestrowany z
pominięciem jakichkolwiek danych zawartych ust. 4.
7. Ostateczna wartość zamówienia wynikać będzie z
realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy, wg bieżących potrzeb
Zamawiającego.
W rzeczywistości podane przez Zamawiającego szacunkowe ilości
paliw mogą być mniejsze lub większe, w związku z czym Wykonawca nie może rościć
skutków prawnych w stosunku do Zamawiającego.
8. Wykonawca gwarantuje wysoką
jakość oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej, spełniającej wymagania określone w Rozporządzeniu
Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 9 sierpnia 2021 r. (Dz. U. 2021 poz. 1707)
oraz odpowiednio normy PN-EN 590+A1:2017-06 na olej
napędowy. Wykonawca
przedstawi dokumenty i świadectwa jakości oferowanych paliw na każde życzenie
Zamawiającego.
9. Termin realizacji zamówienia:
·
12 miesięcy od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
10. Kryterium wyboru oferty:
Rzeczywista cena zakupu paliwa obliczona na podstawie różnicy
ceny jednostkowej obowiązującej na stacji paliw w dniu złożenia oferty, a
udzielonym rabatem biorąc pod uwagę szacunkowe zużycie oleju napędowego
i benzyny bezołowiowej oraz AdBlue.
11. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim wraz:
a) z zaparafowanym zapytaniem cenowym,
b) oświadczeniem o cenach ON, Pb95 i AdBlue obowiązujących w dniu złożenia oferty oraz wysokości stałego rabatu od poszczególnych cen ON, Pb95 i AdBlue.
Udzielony stały rabat będzie podstawą do określenia cen w okresie obowiązywania umowy.
Oferty należy złożyć poprzez:
· portal: www.platformazakupowa.pl
· e-mail: lipno@kujawy.straz.gov.pl,
· osobiście lub pocztą tradycyjną na adres
Zamawiającego
Komenda Powiatowa PSP w Lipnie
ul. Sportowa 16A, 87-600 Lipno
12. Termin
składania ofert upływa 08.12.2021 r. do godz.12:00
13. Umowa
z Wykonawcą lub osobą reprezentującą Wykonawcę zostanie podpisana niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej ofert.
Komunikaty