Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.32.2023 Odbieranie odpadów z terenu dwóch cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i zagospodarowanie tych odpadów - w roku 2024

Krzysztof Mościcki
Gmina Miejska Pruszcz Gdański Oddział: Samodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 01-12-2023 10:19:00
Składania : 12-12-2023 08:30:00
Otwarcia : 12-12-2023 09:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Zamawiający – Gmina Miejska Pruszcz Gdański zaprasza do składania ofert w postępowaniu na usługę pn. Odbieranie odpadów z terenu dwóch cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i zagospodarowanie tych odpadów - w roku 2024.

przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu odpadów (komunalnych i selektywnie zbieranych) z terenów dwóch cmentarzy komunalnych położonych na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: przy ul. Spokojniej i przy ul. Obrońców Pokoju, w tym zagospodarowanie tych odpadów, oraz ustawienie kontenerów i pojemników. Wykonawca ma obowiązek zagospodarowania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, wynikającą z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach  (Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.) i innymi przepisami prawa.

Kody zbieranych odpadów będących przedmiotem zamówienia: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 17 01 01, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 04 05,  20 01 01, 20 01 02, 20 01 08, 20 01 39, 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 01, 20 03 99;

Szacunkowe ilości:

1)            średniomiesięczna wielkość odpadów ogółem: około 100 m3,

2)            roczna, szacunkowa wielkość odpadów ogółem: około 1 200 m3,

3)            łączna liczba wywozów kontenerów o poj. 8 m³ - około 130 wywozów.

4)            łączna liczba wywozów pojemników o poj. 1100 l - około 300  wywozów

Zamawiający zastrzega, że podana wielkość są wyłącznie wartościami szacunkowymi przyjętymi na potrzeby niniejszego postepowania, prognozowana na podstawie danych z poprzednich lat. Podane wielkości mogą ulec zmianie na „+” lub na „-”, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, jednak bez przekroczenia wartości umowy.

Łączna ilość pojemników:

Wykonawca wyposaża teren Cmentarzy Komunalnych w niezbędny komplet pojemników/kontenerów – niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, w ilości:

1)            Cmentarz przy ul. Obrońców Pokoju:

- 1 kontener o poj. 8 m3 na odpady cmentarne,

- 1 kontener o poj. 8 m3 na odpady biodegradowalne,

- 10 pojemników  o poj. 1100 l na odpady cmentarne,

- 2 pojemniki  o poj. 1100 l na odpady biodegradowalne,

- 2  pojemniki  o poj. 1100 l na plastik,

         - 2  pojemniki  o poj. 1100 l na szkło,

2)            Cmentarz przy ul.  Spokojnej:

- 1 kontener o poj. 8 m3 na odpady cmentarne,

- 1 kontener o poj. 8 m3 na odpady biodegradowalne,

- 14 pojemników  o poj. 1100 l na odpady cmentarne,

- 2 pojemniki  o poj. 1100 l na odpady biodegradowalne,

- 2  pojemniki  o poj. 1100 l na plastik,

         - 2  pojemniki  o poj. 1100 l na szkło.

Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i zagospodarowania odpadów zgromadzonych w pojemnikach znajdujących się w dniu zawarcia umowy na terenie obu cmentarzy (rodzaje pojemników zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ), według cen określonych w ofercie Wykonawcy, oraz niezwłocznego przekazania opróżnionych pojemników dotychczasowemu Wykonawcy – fimie S.Drog Spółka z.o.o., z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Grunwaldzkiej 62. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
32_23 SWZ Tom I IDW.doc doc 311.5 2023-12-01 10:19:00 Postępowanie
32_23 SWZ TOM II Opis przedmiotu zaówienia.docx docx 21.85 2023-12-01 10:19:00 Postępowanie
32_23 SWZ TOM III Umowa (wzór).doc doc 181.5 2023-12-01 10:19:00 Postępowanie
32_23 załącznik nr 1- formularz oferty.doc doc 81.5 2023-12-01 10:19:00 Postępowanie
32_23 załącznik nr 2 -oświadczenie Wykonawcy o niewykluczeniu.doc doc 51.5 2023-12-01 10:19:00 Postępowanie
32_23 załącznik nr 3 -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału.doc doc 49 2023-12-01 10:19:00 Postępowanie
32_23 załącznik nr 4 - grupa kapitałowa.doc doc 44 2023-12-01 10:19:00 Postępowanie
32_23 załącznik nr 5 - wykaz narzędzi.doc doc 72 2023-12-01 10:19:00 Postępowanie
32_23 załącznik nr 6 - kosztorys ofertowy (wzór).docx docx 21.08 2023-12-01 10:19:00 Postępowanie
32_23 Ogłoszenie o zamowieniu BZP nr 2023BZP 0052639001 z dnia 2023-12-01.pdf pdf 179.18 2023-12-01 10:19:00 Postępowanie
32_23 SWZ Tom I IDW.pdf pdf 11973.03 2023-12-01 10:19:00 Postępowanie
32_23 Informacja dla Wykonawców nr 1 z dnia 11.12.2023 r..pdf pdf 241.24 2023-12-11 14:34:35 Publiczna wiadomość
32_23 Informacja dla Wykonawców nr 1 z dnia 11.12.2023 r. KWOTA.doc doc 63.5 2023-12-11 14:34:35 Publiczna wiadomość
32_23 Informacja, o jakiej mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.pdf pdf 301.01 2023-12-12 12:45:55 Publiczna wiadomość
32_23 Informacja, o jakiej mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.doc doc 38 2023-12-12 12:45:55 Publiczna wiadomość
32_23 Informacja o wyborze oferty strona.pdf pdf 600.35 2023-12-20 12:58:26 Publiczna wiadomość
32_23 Informacja o wyborze oferty strona.doc doc 55 2023-12-20 12:58:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-20 12:58 Krzysztof Mościcki Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 19.12.2023 r.

32_23 Informacja o w [...].pdf

32_23 Informacja o w [...].doc

2023-12-12 12:45 Krzysztof Mościcki Informacja, o jakiej mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp

32_23 Informacja, o [...].pdf

32_23 Informacja, o [...].doc

2023-12-11 14:34 Marlena Radziun 32_23 Informacja dla Wykonawców nr 1 z dnia 11.12.2023 r.

32_23 Informacja dla [...].pdf

32_23 Informacja dla [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 320