Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DPŚ.26.5.2023 Dostawa mebli na potrzeby CUS

Elżbieta Krucińska
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 30-11-2023 10:52:00
Składania : 06-12-2023 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 Centrum Usług Społecznych z siedzibą w Starachowicach, ul. Majówka 21a zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych na dostawę mebli dla CUS w Starachowicach.

1. Przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli.

Krzesła ISO black, tapicerka z eco skóry. 

Kolor czarny

Sztuk 10

Fotel biurowy typu HALMAR VIRE, obrotowy, wykonany z tkaniny membranowej (elastycznej siatki) w połączeniu z elementami ekoskóry, ekoskóra tylko w górnej części oparcia, siedzisko z tkaniny membranowej, wypełnione miękką pianką odporną na odkształcenia, wyprofilowana płyta siedziska odpowiednio do naturalnego wygięcia odcinka udowego kończyn dolnych, mechanizmy regulacji wysokości siedziska i pochylenia oparcia powinny być łatwo dostępne i proste w obsłudze oraz tak usytuowane, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej; pokrętła i dźwignie regulacyjne powinny znajdować się z prawej lub lewej strony siedziska, nie dopuszcza się regulacji w przedniej części siedziska, regulacja oparcia, oparcie wyprofilowane do naturalnego kształtu kręgosłupa w części krzyżowo-lędźwiowej, blokada fotela w pozycji pionowej (do pracy), stabilna, chromowana, 5-ramienna podstawa z kółkami jezdnymi, podłokietniki wykonane z trwałego, mocnego tworzywa, kółka wykonane z miękkiego tworzywa polimerowego

Wymiary fotela:

Wysokość całkowita: 118,0 cm

min. wysokość od ziemi do oparcia: 108,0 cm

max. wysokość siedziska: 55,0 cm

min. wysokość siedziska: 45,0 cm

głębokość fotela: 61,0 cm

szerokość fotela wraz z podłokietnikami: 58,0 cm

szerokość fotela pomiędzy podłokietnikami: 48,0 cm


Kolor – czarny.

Sztuk - 2


2. Kryteria oceny ofert.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną.

3. Warunki udziału w postępowaniu.

3.1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.

3.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość dostarczania i realizacji zamówień.

4.Termin realizacji przedmiotu zamówienia.

Termin dostawy zamówienia- do 4 dni od daty złożenia zamówienia.

5. Płatność.

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP:664-19-09-150 i odbiorca: Centrum Usług Społecznych, ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Zamawiający będzie wymagał wystawienia oddzielnych faktur na poszczególne przedmioty zamówienia


Meble należy dostarczyć w pełni zmontowane i gotowe do natychmiastowego użytkowania lub Wykonawca zmontuje je w siedzibie Zamawiającego.

Gwarancja na meble – minimum 24 miesiące od daty prawidłowo dostarczonej faktury.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.



Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu-1.docx docx 9.84 2023-11-30 10:52:00 Kryterium
Załącznik nr 2-Oświadczenie-1.docx docx 9.84 2023-11-30 10:52:00 Kryterium

Komunikaty

2023-12-01 08:19 Elżbieta Krucińska Zamawiający informuje, iż w nazwie przedmiotu zamówienia wkradł się błąd. zmienia się zapis: Krzesła ISO black Tapicerka z eco skóry kolor jasny niebieski. (Zamawiający wymaga załączenia zdjęcia poglądowego przedmiotu) 10 szt na prawidłowy: Krzesła ISO black z eco skóry kolor czarny, 10 szt.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Krzesła ISO black Tapicerka z eco skóry kolor jasny niebieski. (Zamawiający wymaga załączenia zdjęcia poglądowego przedmiotu) 10 szt Tapicerka z eco skóry kolor czarny 10 szt. Centrum Usług Społecznych
ul. Majówka 21a
27-200, Starachowice
(0)
2 Fotel biurowy typ HALMAR VIRE, obrotowy, czarny 2 szt. Centrum Usług Społecznych
ul. Majówka 21a
27-200, Starachowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 4 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie - załącznik nr 1 do postępowania DPŚ.26.5.2023. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia

Załącznik nr 1 - Ośw [...].docx

(0)
6 Oświadczenie - załącznik nr 2 do postępowania DPŚ.26.5.2023 Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia

Załącznik nr 2-Oświa [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 239