- Strona główna
- Postępowanie ID 856101
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WSA-ZP-PP-56-2023 Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Kosicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-12-04 13:03:00
-
Składania2023-12-15 11:00:00
-
Otwarcie ofert2023-12-15 11:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Informujemy o wszczęciu postępowania które jest prowadzone przez zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Ze względu, iż wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł bez podatku od towarów i usług, niniejsze zapytanie ofertowe realizowane jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania zamawiającego.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
Zamawiający zastrzega sobie nast. możliwości przed zawarciem umowy:
1) wezwania wybranego wykonawcy do okazania wskazanych próbek materiałów biurowych, celem ich weryfikacji z wymogami postępowania,
2) negocjacji z wybranym wykonawcą ceny oferty lub zmniejszenia liczby materiałów biurowych podanych w kosztorysie ofertowym, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy założony przez zamawiającego budżet.
Załączniki do postępowania:
załącznik nr 1 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.
załącznik nr 2 - kosztorys ofertowy - kosztorys należy wypełnić i załączyć do oferty w formacie EXCEL (.xls).
załącznik nr 3 - Projekt umowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na
zadawanie pytań upływa w dniu 13.12.2023 r. o godz. 24.00.
Dodatkowe informacje można uzyskać w sprawie w zakresie:
przedmiotu zamówienia:
Mirosław Zawiślak tel. 22 553-78-30
zagadnień proceduralnych:
Piotr Kosicki tel. 22 553-78-65,
Magda Jańczuk tel. 22 553-78-66.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez zamawiającego jest zawarcie umowy przez strony, na zasadach określonych w projecie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-12-19
11:49:17
|
Piotr Kosicki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Pismo Adm-290/299/2023 z dn. 19.12.2023 Załączniki |
2023-12-11
12:18:08
|
Piotr Kosicki |
Czy
Zamawiający
dopuszcza
zaoferowanie
produktów,
które
mają
wyższe
parametry
od
wskazanych,
np.
większa
liczba
kartek
w
blokach,
możliwość
dziurkowania
lub
zszywania
większej
ilości
kartek
od
tej
wskazanej
w
opisie
przedmiotu
zamówienia,
itp. Odpowiedź: TAK, zamawiający dopuszcza sytuację gdy wykonawca oferuje materiały biurowe, które mają wyższe parametry od wskazanych. W każdym przypadku, w formularzu ofertowym należy wskazać producenta oferowanych materiałów biurowych. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?