Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-56-2023 Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.

Termin:
Zamieszczenia : 04-12-2023 13:03:00
Składania : 15-12-2023 11:00:00
Otwarcia : 15-12-2023 11:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Informujemy o wszczęciu postępowania które jest prowadzone przez zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Ze względu, iż wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł bez podatku od towarów i usług, niniejsze zapytanie ofertowe realizowane jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania zamawiającego.


Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.


Zamawiający zastrzega sobie nast. możliwości przed zawarciem umowy:

1) wezwania wybranego wykonawcy do okazania wskazanych próbek materiałów biurowych, celem ich weryfikacji z wymogami postępowania,

2) negocjacji z wybranym wykonawcą ceny oferty lub zmniejszenia liczby materiałów biurowych podanych w kosztorysie ofertowym, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy założony przez zamawiającego budżet.


Załączniki do postępowania:

załącznik nr 1 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.

załącznik nr 2 - kosztorys ofertowy - kosztorys należy wypełnić i załączyć do oferty w formacie EXCEL (.xls).

załącznik nr 3 - Projekt umowy.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 13.12.2023 r. o godz. 24.00.


Dodatkowe informacje można uzyskać w sprawie w zakresie:


przedmiotu zamówienia:

Mirosław Zawiślak tel. 22 553-78-30


zagadnień proceduralnych:

Piotr Kosicki tel. 22 553-78-65,

Magda Jańczuk tel. 22 553-78-66.


W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez zamawiającego jest zawarcie umowy przez strony, na zasadach określonych w projecie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Projekt umowy WSA-ZP-PP-56-2023.pdf pdf 210.47 2023-12-04 13:03:00 Postępowanie
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2023.pdf pdf 255.36 2023-12-04 13:03:00 Postępowanie
Kosztorys OFERTOWY.xlsx xlsx 24.62 2023-12-04 13:03:00 Kryterium
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-56-2023.pdf pdf 174.08 2023-12-19 11:49:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-19 11:49 Piotr Kosicki Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Pismo Adm-290/299/2023 z dn. 19.12.2023

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-12-11 12:18 Piotr Kosicki Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów, które mają wyższe parametry od wskazanych, np. większa liczba kartek w blokach, możliwość dziurkowania lub zszywania większej ilości kartek od tej wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia, itp.

Odpowiedź: TAK, zamawiający dopuszcza sytuację gdy wykonawca oferuje materiały biurowe, które mają wyższe parametry od wskazanych. W każdym przypadku, w formularzu ofertowym należy wskazać producenta oferowanych materiałów biurowych.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa materiałów biurowych wartość oferty wyliczona zgodnie z kosztorysem ofertowym, oferowane materiały biurowe są zgodne z opisem. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Czas dostawy zamówionej partii materiałów biurowych - 5 dni roboczych licząc od dnia przesłania zapotrzebowania wykonawcy na adres e-mail - Zgodnie z określonymi warunkami określonymi w umowie. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenie 1 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
6 Oświadczenie 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
7 Kosztorys ofertowy i warunki dostawy - Wynagrodzenie zostało wyliczone na podstawie kosztorysu ofertowego który nalezy wypełnić oraz załączyć do oferty w formacie Excel. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty wykonawcy związane z realizacją przedmiotu umowy w tym w szczególności koszty dostawy do siedziby zamawiającego (kondygnacja -1 lub -2) wraz z wniesieniem do magazynu przez pracowników wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Kosztorys OFERTOWY.x [...].xlsx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 278