- Strona główna
- Postępowanie ID 855860
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ON.2713.49.2023 Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji na aranżację strefy Punktu Obsługi Klienta w budynku UMG Rawiczu przy ul. Piłsudskiego 21 w Rawiczu.
Wystawiający
-
UżytkownikZespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
-
Organizacja
-
OddziałWydział Organizacji i Nadzoru
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-11-30 12:11:00
-
Składania2023-12-11 13:00:00
-
Otwarcie ofert2023-12-11 13:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Działając na podstawie art. 2 ust. 1
pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz.
U. 2023 roku poz. 1605 ze zm.) zapraszam do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym
w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn.: Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji na aranżację strefy Punktu Obsługi Klienta w budynku UMG Rawiczu przy ul. Piłsudskiego 21 w Rawiczu.
W sprawie zamówienia informacji udzielają:
1. w zakresie przedmiotu zamówienia – Elżbieta Skrzypek , tel. 65 616 49 84 wew. 422, Monika Ryba , tel. 65 616 49 84 wew. 424,
2. w zakresie treści zapytania ofertowego – Aneta Głowacz, tel. 65 616 49 87 wew. 423,
3.
w zakresie działania
platformy zakupowej (w tym złożenia oferty) informacji udziela Centrum Wsparcia Klienta firmy Open
Nexus Sp. z o.o. pod numerem telefonu
61 679 19 00.
W załączeniu:
1. Zapytanie ofertowe
2. Projekt umowy - zał. nr 1
3. zdjęcia pomieszczenia oraz rzut pomieszczeń – zał. nr 2
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-12-13
10:42:17
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Działając
na
podstawie
rozdziału
VII
pkt
8
zapytania
ofertowego
nr
ON.2713.49.2023
Zamawiający
–
Gmina
Rawicz
zawiadamia
o
unieważnieniu
postępowania
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
pn.:
„Opracowanie
pełnobranżowej
dokumentacji
na
aranżację
strefy
Punktu
Obsługi
Klienta
w
budynku
UMG
Rawiczu
przy
ul.
Piłsudskiego
21
w
Rawiczu”
Uzasadnienie: W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty. Wszystkie złożone w przedmiotowym postępowaniu oferty przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. |
2023-12-08
09:31:35
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Zamawiający
-
Gmina
Rawicz
w
związku
z
wniesionym
przez
Wykonawcę
pytaniem
niniejszym
postępowaniu
zamieszcza
poniżej
jego
treść
wraz
z
udzieloną
odpowiedzią:
Pytanie : Czy do oferty należy również przedłożyć koncepcję? Jeśli tak prosimy o wydłużenie terminu. Ponieważ zaproponowany termin był bardzo krótki, i w ocenie naszego biura brak było możliwości wykonania koncepcji. Odpowiedź: Tak, zgodnie z zapisami działu V pkt 9 Zapytania ofertowego z dnia 30.11.2023r. Zamawiający wymaga sporządzenia i załączenia do oferty (w formacie pdf) wstępny układ funkcjonalny wraz z przykładową wizualizacją BOK UMG w Rawiczu, wraz opracowaniem opisowym zastosowanych rozwiązań, użytych materiałów i kolorów. W związku z udzieloną odpowiedzią Zamawiający przedłuża termin składania ofert do 11.12.2023r. do godziny 13:00 Z poważaniem Aneta Głowacz Inspektor Zespół ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski Gminy Rawicz tel.: (65)-616-49-87 wew. 423 |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?