Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-57-2023 Dostawa i montaż projektorów z ekranami w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ul. Jana Kazimierza 10.

Termin:
Zamieszczenia : 29-11-2023 09:26:00
Składania : 05-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 05-12-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. 


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 

1. Dostawa i montaż 4 sztuk projektorów wraz z ekranami w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, przy ul. Jana Kazimierza 10.

2.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1. 



TERMIN REALIZACJI:  18 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.


WARUNKI UDZIAŁU:

O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu i wraz z ofertą przekaże zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzając, że wykonawca:

1)  w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), wykonał co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na dostawie i montażu projektorów o wartości minimum 50 000,00 zł brutto oraz potwierdzą wykonane zamówienie stosownym dokumentem.

2) najpóźniej w dniu podpisania umowy, dostarczy zamawiającemu kserokopie aktualnej polisy ubezpieczeniowej na kwotę min 100 000,00 zł

Jeżeli wykonawca nie potwierdzi że spełnia powyższe warunek udziału w postępowaniu,  o którym mowa w pkt. 1, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy.


ZAŁĄCZNIKI

załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia,

załącznik nr 2 – wzór umowy,

załącznik nr 3 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego,


Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

W przypadku pytań: 

Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:

22 553 -70-83 Paweł Sobieraj - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia,

22 553-78-66  Magdalena Jańczuk - sprawy proceduralne,

związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1_OPZ_docx.pdf pdf 190.98 2023-11-29 09:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wzór umowy WSA-ZP-PP-57-2023.pdf pdf 236.61 2023-11-29 09:26:00 Postępowanie
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2023.pdf pdf 255.36 2023-11-29 09:26:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-57-2023.pdf pdf 235.02 2023-12-07 10:28:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-07 10:28 Magdalena Jańczuk Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-57-2023

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i montaż 4 sztuk projektorów w budynku WSA w Warszawie dostawa i montaż przedmiotu zamówienia zgodnie z OPZ, wzorem umowy oraz zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 7 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że jestem związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
7 Gwarancja - Oświadczam, że udzielam gwarancji producenta na okres min 36 miesięcy na przedmiot umowy - proszę potwierdzić wpisując: TAK lub podać inny okres gwarancji (dłuższy niż 36 miesięcy) (0)
8 Termin realizacji - Oświadczam, że zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 18 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
9 Doświadczenie wykonawcy - Oświadczam, że spełniam warunek udziału w postępowaniu i na spełnienie warunku załączam stosowne dokumenty (np. referencje, protokół odbioru etc.) -proszę potwierdzić wpisując: TAK (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Polisa ubezpieczeniowa - Oświadczam, że najpóżniej w dniu podpisania umowy dostarczę polisę ubezpieczeniową na minimalna kwotę 100 000,00 zł. - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 215