Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-11-2023 15:33:00 |
Składania : | 18-12-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 18-12-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-01-15 13:38 | Joanna Michalska |
Zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
na: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Czempiniu. Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.) — dalej: ustawa Pzp, Zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez wykonawcę: FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA DAW-BUD Dawid Szłapka, Kokorzyn, ul. Długa 7, 64-000 Kościan Numer ofert Wykonawca Cena/koszt pkt. Termin gwarancji pkt. SUMA pkt. 1. PLENERBUD Grzegorczyk Sp. j. Ul. Wiklinowa 28 62-023 Kamionki --- --- --- 2. Firma Budowlana Dota Sp. z o.o. Sp. k. Ul. Perzyckiej 22 60-182 Poznań 34,55 pkt. 40,00 pkt. 74,55 pkt. 3. FKD EMPLOYEES Sp. z o.o. Paproć 118A 64-300 Nowy Tomyśl --- --- --- 4. FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA DAW-BUD Dawid Szłapka Kokorzyn, ul. Długa 7 64-000 Kościan 60,00 pkt. 40,00 pkt. 100,00 pkt. 5. FB Paluszak Sp. z o.o. Ul. Wiśniowa 2 62-060 Tomiczki 53,08 pkt. 40,00 pkt. 93,08 pkt. 6. Urbański Sp. z o.o. Ul. Bolesława Chrobrego 151 87-100 Toruń 43,67 pkt. 40,00 pkt. 83,67 pkt. 7. Konsorcjum firm: Lider Konsorcjum: LK INWEST Sp. z o.o. Ul. Wojszycka 46 53-006 Wrocław Partner Konsorcjum: KB INWEST Sp. o.o. Ul. Wojszycka 46 53-006 Wrocław 26,16 pkt. 40,00 pkt. 66,16 pkt. 8. Zakład Ogólnobudowlany Waldemar Flak Rudki 9/2 62-240 Trzemeszno 40,15 pkt. 40,00 pkt. 80,15 pkt. 9. Usługi Ogólnobudowlane BUDEX Robert Konieczny Ul. Krańcowa 60/46 61-036 Poznań 30,91 pkt. 40,00 pkt. 70,91 pkt. 10. Konsorcjum firm: Lider Konsorcjum: „HURST” Monika Banaszkiewicz Sierakowo, ul. Dożynkowa 2 63-900 Rawicz Partner konsorcjum: Hurst Sp. z o.o. Sierakowo, ul. Dożynkowa 2 63-900 Rawicz 33,53 pkt. 40,00 pkt. 73,53 pkt. |
2023-12-18 14:51 | Joanna Michalska |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty: 1. PLENERBUD Grzegorczyk Sp. j. Ul. Wiklinowa 28 62-023 Kamionki 3 553 578,76 zł brutto 72 m-ce 2. Firma Budowlana Dota Sp. z o.o. Sp. k. Ul. Perzyckiej 22 60-182 Poznań 4 913 457,75 zł brutto 72 m-ce 3. FKD EMPLOYEES Sp. z o.o. Paproć 118A 64-300 Nowy Tomyśl 2 676 569,79 zł brutto 72 m-ce 4. FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA DAW-BUD Dawid Szłapka Kokorzyn, ul. Długa 7 64-000 Kościan 2 829 000,00 zł brutto 72 m-ce 5. FB Paluszak Sp. z o.o. Ul. Wiśniowa 2 62-060 Tomiczki 3 198 000,00 zł brutto 72 m-ce 6. Urbański Sp. z o.o. Ul. Bolesława Chrobrego 151 87-100 Toruń 3 887 000,00 zł brutto 72 m-ce 7. Konsorcjum firm: Lider Konsorcjum: LK INWEST Sp. z o.o. Ul. Wojszycka 46 53-006 Wrocław Partner Konsorcjum: KB INWEST Sp. o.o. Ul. Wojszycka 46 53-006 Wrocław 6 488 000,00 zł brutto 72 m-ce 8. Zakład Ogólnobudowlany Waldemar Flak Rudki 9/2 62-240 Trzemeszno 4 227 645,30 zł brutto 72 m-ce 9. Usługi Ogólnobudowlane BUDEX Robert Konieczny Ul. Krańcowa 60/46 61-036 Poznań 5 492 000,00 zł brutto 72 m-ce 10. Konsorcjum firm: Lider Konsorcjum: „HURST” Monika Banaszkiewicz Sierakowo, ul. Dożynkowa 2 63-900 Rawicz Partner konsorcjum: Hurst Sp. z o.o. Sierakowo, ul. Dożynkowa 2 63-900 Rawicz 5 062 065,00 zł brutto 72 m-ce |
2023-12-18 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 2 142 856,80 zł brutto. |
2023-12-13 10:46 | Joanna Michalska |
Gmina
Czempiń
na
podstawie
art.
284
ust.
2
i
6
Ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych,
udziela
odpowiedzi
na
pytania: Pytanie 1 Z załączonej ekspertyzy technicznej wynika, że konstrukcja dachu sali gimnastyczne nie może stanowić podłoża dla instalacji paneli fotowoltaicznej ponieważ: a) podkonstrukcję nie można zamontować na istniejącym podłożu b) stan techniczny stropowych płyt kanałowych nie pozwala na ich dodatkowe obciążanie. Czy wobec powyższego Zamawiający rezygnuje z PV lub wyznacza inne miejsce instalacji PV. Odpowiedź Zamawiający przygotuje projekt budowlany na remont/przebudowę dachu z dostosowaniem pod montaż instalacji PV oraz w oparciu o niego przeprowadzi roboty budowlane umożliwiające montaż instalacji PV na dachu istniejącego budynku. Obecnie Zamawiający nie przewiduje rezygnacji z instalacji PV oraz nie wskazuje innej lokalizacji na montaż. |
2023-12-12 14:27 | Joanna Michalska |
Gmina
Czempiń
na
podstawie
art.
284
ust.
2
i
6
Ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych,
udziela
odpowiedzi
na
pytania: Pytanie 1 Czy posiadają Państwo inwentaryzację istniejącego budynku, jeżeli tak to proszę o dołączenie jej do postępowania? Odpowiedź Zamawiający załącza inwentaryzację obiektu istniejącego z roku 2015, wykonaną na potrzeby termomodernizacji oraz rysunki elewacji z projektu dotyczącego generalnego remontu obiektu z uwagą, że winda zewnętrzna (oznaczenie nr 7), jest jeszcze niewybudowana. W załączeniu: • rzut piwnicy • rzut parteru • rzut I piętra • rzut poddasza • elewacja pn-zach • elewacja pn-wsch. • elewacje Pytanie 2 Proszę o załączenie do postępowania zdjęcie elewacji - miejsca połączenia łącznika z istniejącym budynkiem. Odpowiedź Zamawiający załącza zdjęcia elewacji. Pytanie 3 Czy Zamawiający posiada wstępną koncepcję usytuowania przedmiotowej sali gimnastycznej, jeżeli tak to proszę o dołączenie jej do postępowania. Odpowiedź Zamawiający nie posiada koncepcji usytuowania przedmiotowej sali. Zamawiający dysponuje tylko szkicem poglądowym lokalizacyjnym, który załącza do niniejszych odpowiedzi. Pytanie 4 Czy Zamawiający przy określeniu termin opracowania dokumentacji projektowych z uzyskaniem niezbędnych ostatecznych decyzji administracyjnych - do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy - uwzględnił czas uzyskania odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych m. in. z uwagi na przewidywaną lokalizację budynku w odległości mniejszej niż 3 m od granicy działki? Odpowiedź Zamawiający przy określeniu terminu opracowania dokumentacji projektowych z uzyskaniem niezbędnych ostatecznych decyzji administracyjnych uwzględnił czas uzyskania odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych. Jednak, jeżeli będzie możliwość zlokalizowania obiektu w odległości od sąsiedniej działki, spełniającej wymogi prawne, które nie wymagają uzyskania odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych, to Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie. Pytanie 5 W PFU Zamawiający opisał, że przy budynku szkoły zaprojektowano windę zewnętrzną na ścianie północno-wschodniej (w bezpośrednim sąsiedztwie planowanej hali sportowej), której realizację zaplanowano w roku 2024 - proszę do postępowania załączyć opisany projekt w celu analizy terenu przeznaczonego pod zabudowę. Odpowiedź Zamawiający załącza: • PZT z lokalizacją windy • Wyciąg z dokumentacji OT • Rysunki konstrukcyjny K2 • Rysunek konstrukcyjny K3 • Rysunek przekrojowy Pytanie 6 W PFU Zamawiający opisał, że na terenie inwestycji została zaprojektowana instalacja wody deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym. Przedmiotowa instalacja zostanie wykonana do czasu realizacji przedmiotowego zadania.- proszę do postępowania załączyć opisany projekt w celu analizy terenu przeznaczonego pod zabudowę. Odpowiedź Zamawiający załącza projekt dot. instalacji wody deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym. Pytanie 7 W związku, że potencjalny Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz aktualizacji przebiegu dróg ewakuacyjnych dla całego obiektu proszę do postępowania załączyć niniejsze dokumenty w celu określenia zakresu zamówienia. Odpowiedź Zamawiający załącza obowiązującą Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego. Pytanie 8 W PFU Zamawiający opisał, że cały obiekt hali sportowej należy dostosować dla osób z niepełnosprawnościami. Należy wykonać pochylnię zewnętrzną oraz wewnętrzną, jeżeli zajdzie taka konieczność. Proszę o wskazanie orientacyjnej rzędnej posadzki sali i istniejącego budynku szkoły w miejscu włączenia łącznika w celu oszacowania wielkości pochylni. Odpowiedź Zamawiający załącza poglądowo: • rysunek przekrojowy ilustrujący różnice między posadzkami istniejącej sali i terenem, • rysunek zaprojektowanej, ale niewybudowanej pochylni w miejscu łącznika. Dodatkowo różnicę zilustrowano na rysunkach przekrojowych załączonych do odpowiedzi na pytanie nr 5. Pytanie 9 W PFU Zamawiający opisał, że należy zaprojektować i wykonać instalację fotowoltaiczną na istniejącym budynku sali sportowej. Czy Zamawiający posiada ekspertyzę techniczną dot. nośności istniejącej konstrukcji dachu sali sportowej mówiącej o możliwości zainstalowania paneli fotowoltaicznych na przedmiotowym dachu. Jeżeli tak, prosimy do procedury załączyć ww. ekspertyzę lub zapewnienie, że na przedmiotowym dachu istnieje możliwość zainstalowania ww. instalację bez dodatkowego wzmocnienia istniejącej konstrukcji dachu. Odpowiedź Zamawiający załącza ekspertyzę techniczną dachu sali z informacją, że zostanie przygotowany przez Zamawiającego projekt budowlany na remont dachu oraz w oparciu o niego Gmina Czempiń przeprowadzi roboty budowlane umożliwiające zlokalizowanie instalacji PV objętych zakresem niniejszego zamówienia na dachu istniejącego budynku. Pytanie 10 W programie funkcjonalno-użytkowym nie są zawarte rysunki. Czy zamawiający posiada rzuty obiektu oraz rysunki elewacji? Odpowiedź Zamawiający planuje realizację inwestycji w formule zaprojektuj i wybuduj, w związku z tym nie posiada rysunków planowanego obiektu. Natomiast rysunki istniejącego obiektu załączono w odpowiedzi do pytania nr 1 i nr 8. Pytanie 11 Czy dla przedmiotowej inwestycji została wydana Decyzja o Warunkach zabudowy. Odpowiedź Decyzja o warunkach zabudowy nie została jeszcze wydana. Zamawiający wystąpił już o wydanie decyzji, procedura jest w toku. Zamawiający przewiduje, że decyzja zostanie wydana do końca stycznia 2024 r. Pytanie 12 Dlaczego Zamawiający zakłada uzyskanie odstępstwa od Ministra (odległość zabudowy od granicy działki poniżej 3m). Czy dopuszcza się korektę zabudowy w taki sposób aby nie było konieczność uzyskania odstępstwa? Odpowiedź Zamawiający zawarł zapis w PFU o przewidywanej lokalizacji obiektu w odległości <3,0 m. Jednak, jeżeli będzie możliwość zlokalizowania obiektu w odległości od sąsiedniej działki, spełniającej wymogi prawne, które nie wymagają uzyskania odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych, to Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie. Pytanie 13 Czy zagospodarowanie terenu zewnętrznego, w tym chodniki, opaski, droga dojazdowa oraz zagospodarowanie terenów zielonych również należy do zakresu zamówienia ? Odpowiedź Tak, zagospodarowanie terenu bezpośrednio sąsiadującego z planowanym obiektem należy do zakresu opracowania. Należy przewidzieć m.in. chodniki (dojście do obiektu) oraz drogę dojazdową. Pytanie 14 Wykonawca zwraca się z prośbą o zmianę treści zapisów SWZ rozdz. 21, p. 21.2, poprzez zmianę zabezpieczenia należytego wykonania umowy z 5% na 2% lub 3% ceny ofertowej brutto. Odpowiedź Zamawiający nie wyraża zgody na powyższą zmianę. Pytanie 15 Zwracam się z prośbą o przesunięcie terminu złożenia oferty. Odpowiedź Zamawiający zmienił termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. |
2023-12-12 14:21 | Joanna Michalska |
Gmina
Czempiń
zgodnie
z
art.
286
ust.
1
Ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych,
zmienia
treść
SWZ. I. Zmienia się treść punktu 13.1 SWZ W SWZ było: 13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do dnia 12.01.2024 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. W SWZ jest: 13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do dnia 16.01.2024 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. II. Zmienia się treść punktu 15.1 SWZ W SWZ było: 15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/czempin, do dnia 14.12.2023 r., godz. 10:00 W SWZ jest: 15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/czempin, do dnia 18.12.2023 r., godz. 10:00 III. Zmienia się treść punktu 15.2 SWZ W SWZ było: 15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.12.2023 r. o godz. 10:30 W SWZ jest: 15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.12.2023 r. o godz. 10:30 W pozostałym zakresie SWZ pozostaje bez zmian. |
2023-12-08 12:24 | Joanna Michalska |
Gmina
Czempiń
na
podstawie
art.
284
ust.
2
i
6
Ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych,
udziela
odpowiedzi
na
pytania: Pytanie 1 Zwracam się z prośbą o wyznaczenie terminu przeprowadzenia wizji lokalnej. Odpowiedź Gmina Czempiń informuje, że wizja lokalna odbędzie się w dniu 11.12.2023 r. o godz. 12.00 przy budynku Szkoły Podstawowej, ul. Kolejowa 3 w Czempiniu. |
Komunikaty