Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PCD.SK.2262.5.2023 Zakup artykułów biurowych na potrzeby pracowników/czek Poznańskiego Centrum Dziedzictwa

Agata Żarnowska
Poznańskie Centrum Dziedzictwa Oddział: Zespół ds. sekretariatu
Termin:
Zamieszczenia : 28-11-2023 12:47:00
Składania : 04-12-2023 12:45:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:

 

1.      Przedmiot zamówienia: Zakup artykułów biurowych na potrzeby pracowników/czek Poznańskiego Centrum Dziedzictwa. 

·      Papier ksero biały A4 80 g/m - 50 ryz

·      Baterie LR6 typ AA - 20 sztuk

·      Długopisy żelowe niebieskie PILOT 0,7 mm – 30 szt.

·      Długopisy żelowe czarne PILOT 0,7 mm – 12 szt.

·      Segregator A4 75 mm, kolor granatowy – 25 szt.

·      Teczka preszpanowa z gumką, niebieska – 20 szt.

·      Teczka preszpanowa z gumka, zielona – 20 szt.

·      Masa mocująca 35g Pritt – 10 szt.

·      Gumki recepturki, kolor biały, opakowanie po 100 szt.  – 4 op.

·      Kołonotatnik, A5 kratka, twarda okładka, jednokolorowe – 10 szt.

·      Taśma pakowa brązowa 48mmX66mm– 10 szt.

·      Taśma pakowa przezroczysta 50mmx66m – 10 szt.

·      Linijka 30cm plastik – 20 szt.

·      Pinezki beczułki 100 szt.  – 5 op.

·      Teczka Skrzydłowa A4 z Gumką 20mm Niebieska – 5 szt.

·      Podkładka żelowa pod mysz, antypoślizgowy spód, poduszka pod nadgarstek, czarna – 5 szt.

·      Podkładka pod mysz, jednokolorowa – 5 szt.

·      Zszywacz biurowy Eagle do 20 kartek – 5 szt.

 

2.    Termin realizacji zamówienia: do 7 dni licząc od dnia otrzymania zamówienia. 

3.    Kryteria oceny ofert z opisem: cena=100%

4.    Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.

5.    Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

1) Agata Żarnowska, 61 647 7606

6.    Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

7. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:

- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do postepowania

- OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do postepowania.
8. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.

9.W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

· tel. 22 101 02 02

· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

·         Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;

·         Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;

·         Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;

·         odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 

·         Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

·         w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

·         posiada Pani/Pan:

−          na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−          na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−          na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

−          prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

·      nie przysługuje Pani/Panu:

−          w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−          prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−           na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OWZ.pdf pdf 137.58 2023-11-28 12:47:00 Postępowanie
OWU.pdf pdf 234.81 2023-11-28 12:47:00 Postępowanie
Oświadczenia.pdf pdf 78.48 2023-11-28 12:47:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-12-05 08:07 Agata Żarnowska Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje iż w postepowaniu została wybrana oferta Rodan Sp. z o.o. NIP 7792142824.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena za realizację zamówienia Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania zawarte w Zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie wykonawca poniesie w związku z ich realizacją, w tym koszty, jakie towarzyszyć będą pełnej realizacji obowiązków nałożonych na Wykonawcę. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenia - Zapoznałem się z załączonymi do zapytania oświadczeniami. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Oświadczenia 2 - Oświadczam, iż nie ma wobec mnie zastosowania art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Dodatkowe koszty - Wszelki dodatkowe koszty, w tym koszty transportu o stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując akceptuję. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 208