Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-11-2023 14:48:00 |
Składania : | 04-12-2023 14:45:00 |
Otwarcia : | 04-12-2023 14:50:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 47 871 21 07
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY
WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH DOSTAWY I/LUB USŁUGI
NA POTRZEBY
KWP WE WROCŁAWIU
Zakupy KWP we Wrocławiu wystawione na platformie zakupowej Open Nexus realizowane są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu, gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.
Składanie ofert poprzez platformę zakupową Open Nexus zapewnia transparentność postępowania w wyborze ofert.
Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy łącznie z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.
Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego i złożoną przez dostawcę/wykonawcę ofertą - KWP we Wrocławiu odsyła towar na koszt wykonawcy.
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy, jednak jeśli tak będzie to KWP we Wrocławiu opublikuje za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus informacje o wyniku. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja, oraz z wzorem umowy zatwierdzonym przez radcę prawnego. Akceptując Regulamin Użytkownik wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składać swojej oferty.
Faktura VAT musi zawierać cenę jednostkową brutto asortymentu/usługi.
Termin realizacji usługi: według zapisów umowy, której wzór zatwierdzony przez Radcę Prawnego załączony jest do niniejszego ogłoszenia
Miejsce realizacji według lokalizacji określonej w treści zapytania ofertowego.
Koszt transportu po stronie Wykonawcy.
Termin płatności/forma płatności: przelew 30 dni od daty otrzymania faktury.
Zapytanie ofertowe dotyczy:
dostawy fabrycznie nowych akumulatorów do pojazdów służbowych garnizonu dolnośląskiej Policji.
Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy akumulatorów do służbowego sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.
Dostarczane akumulatory muszą
być fabrycznie nowe, nie używane, nie regenerowane, pierwszego
gatunku, wolne od wad oraz nie starsze niż 3 miesiące od daty
produkcji
i w pełni przygotowane do eksploatacji.
Każdy dostarczony akumulator musi spełniać wymagania Ustawy z dnia 16 września 2020 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U. 2022 poz. 1113) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2019 poz. 2560) oraz posiadać:
etykietę produktu zgodną z normą PN – EN 50342-1:2016-01
oznaczenie producenta z jego widocznym logo,
kod towaru, w celu identyfikacji produktu, datę produkcji, lub sposób jej odczytania, który zostanie przekazany Zamawiającemu.
Szczegóły związane z realizacją dostaw zostały zawarte we wzorze umowy będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia.
Formularz ofertowy obejmuje:
Koszt całkowity dostawy
akumulatorów wyszczególnionych w zał. nr 1
do niniejszego
zapytania ofertowego.
W formularzu ofertowym należy wpisać całkowitą wartość zamówienia. W celu określenia cen jednostkowych należy wypełnić załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (plik do pobrania w zapytaniu ofertowym), potwierdzony przez osobę uprawnioną załączyć do oferty.
Proponowane kryteria wyboru oferty wraz z ich znaczeniem:
cena 60%,
gwarancja 40%:
0 % - dla 12 miesięcy gwarancji,
40% - dla 24 miesięcy gwarancji.
Oferta nie zawierająca informacji o okresie udzielonej gwarancji lub gwarancji krótszej niż 12 miesięcy będzie odrzucona przez Zamawiającego.
Komunikaty