Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00514947/01 Zakup urządzeń wielofunkcyjnych. (Nr wewn. sprawy: AG.260.8.2023)

Termin:
Zamieszczenia : 27-11-2023 11:29:00
Składania : 04-12-2023 10:00:00
Otwarcia : 04-12-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ wraz z załącznikami Urządzenia wielofunkcyjne (1).pdf pdf 701.07 2023-11-27 11:29:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu (1) (1).pdf pdf 136.31 2023-11-27 11:29:00 Postępowanie
Załączniki nr 1-4 do SWZ oraz 6A do SWZ edytowalne.doc doc 227.5 2023-11-27 11:29:00 Postępowanie
3-Informacja z otwarcia ofert z podpisem.pdf pdf 241.52 2023-12-04 13:48:12 Publiczna wiadomość
5-Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej z podpisem.pdf pdf 255.1 2023-12-08 12:48:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-08 12:48 Andrzej Janicki Dzień Dobry.

Zamawiający w załączeniu przesyła informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu.

Z poważaniem
Andrzej Janicki

5-Informacja o wybor [...].pdf

2023-12-04 13:48 Andrzej Janicki Dzień Dobry.

Zamawiający w załączeniu przesyła informację z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu.

Z poważaniem
Andrzej Janicki

3-Informacja z otwar [...].pdf

2023-12-04 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia kwotę 112.000,00 zł brutto.
2023-11-29 08:04 Andrzej Janicki Dzień Dobry.

Pytania Wykonawcy:

Prosimy o wyjaśnienie wymagań gwarancji (bezpłatne części i robocizna):
1. Czy odpłatne przeglądy gwarancyjne mają być wliczone w cenę urządzenia?
2. Czy koszt części eksploatacyjnych w których przewidziana przez producenta żywotność zostanie przekroczona ma być wliczona w cenę.
Jeśli odpowiedź na jedno z pytań jest na TAK - to prosimy o podanie założonych obciążeń rocznych poszczególnych urządzeń. (ilość wydruków)

Odpowiedź Zamawiającego:

Odpłatnych przeglądów gwarancyjnych nie należy wliczać w cenę urządzenia.
Zamawiający nie wymaga aby bezpłatna gwarancja obejmowała części eksploatacyjne wyznaczone przez producenta do okresowych wymian /zgodnie z podanym przez producenta urządzenia okresem normalnego zużycia/.

Z poważaniem
Andrzej Janicki
2023-11-28 13:10 Andrzej Janicki Dzień Dobry.

Pytanie Wykonawcy:
W opisie przedmiotu zamówienia jest dodatkowy podajnik papieru na min. 2x500 arkuszy i podstawa na kółkach. Czy to jest równoznaczne z dodatkowym podajnikiem na kółkach?

Odpowiedź Zamawiającego: Dodatkowy podajnik na kółkach spełnia wymagania Zamawiającego.

Z poważaniem
Andrzej Janicki

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 454