Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-11-2023 10:48:00 |
Składania : | 04-12-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 04-12-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę akcesoriów samochodowych w 2024 roku.
Wymagania Zamawiającego:
1. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2024r. do dnia 31.12.2024r.
2.
Miejsce
dostawy: Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3, 82-300 Elbląg.
3.
Dostawy
odbywać się będą w oparciu o każdorazowe zamówienie w formie telefonicznej bądź
e-mail.
4.
Nie jest to dostawa jednorazowa.
5.
Zamówienia towarów będą składane według potrzeb
zamawiającego
6. Materiały powinny posiadać deklaracje zgodności, które
upoważniają do oznaczenia wyrobu znakiem CE wg obowiązującego prawa i norm.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar
fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do użycia.
8. Wykonawca do oferty dołączy karty katalogowe,
specyfikacje oferowanych materiałów
9.
Wykonawca
zobowiązany jest zrealizować dostawę w terminie 2 dni roboczych od dnia
złożenia zamówienia.
10.
Podana ilość
jest ilością szacunkową i może ulec zmianie.
11.
Koszty
związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu
i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania
niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.
12.
Zamawiający
może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności
dostawy (w tym brak wymaganych dokumentów). W takim przypadku Wykonawca
zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od
daty zgłoszenia.
13.
Cena
ofertowa jest stała i nie ulega zmianie w 2024r.
14.
Okres
rękojmi: min. 24 miesiące. Rękojmia biegnie odrębnie dla każdego dostarczonego
towaru, od momentu jego odbioru przez Zamawiającego. Zamawiający określa
minimalny okres rękojmi – na 24 miesiące, niespełnienie tego wymogu
wyklucza ofertę z postepowania.
15.
Wykonawca
w czasie trwania rękojmi zobowiązany jest dokonać wymiany towarów
uznanych za wadliwe. Reklamacje będą załatwiane w terminie 14 dni licząc od
daty zgłoszenia.
16.
Wynagrodzenie
Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i
ceny ofertowej za daną rzecz. Ilość dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność
każdorazowo potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany
przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę
wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony
należny podatek VAT.
17.
Warunki
płatności:
a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po
dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez
zastrzeżeń Zamawiającego i faktury VAT
b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za
przedmiot dostawy w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury na
rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
c) Za moment
zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-04 11:39 | Małgorzata Wiśniewska | Działając w oparciu o § 6 ust. 19 pkt.1 „Regulaminu udzielania zamówień przez EPEC Sp z o.o. ”, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na „ Dostawa akcesoriów samochodowych w 2024 roku”, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty. |
Komunikaty