Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZST 1/2193-2023 „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych im. gen prof. Sylwestra Kaliskiego w Turku w okresie od 01.01.2024 roku do 31.12.2024 roku”

Termin:
Zamieszczenia : 24-11-2023 09:36:00
Składania : 01-12-2023 12:00:00
Otwarcia : 01-12-2023 12:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ ZST TUREK.pdf pdf 9035.13 2023-11-24 09:36:00 Postępowanie
2023_BZP 00511247_01.pdf pdf 160.79 2023-11-24 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 77.5 2023-11-24 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz cenowy.xls xls 92.5 2023-11-24 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.doc doc 54.5 2023-11-24 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Informacje dotyczące Wykonawcy.doc doc 62 2023-11-24 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Istotne Postanowienia Umowy.doc doc 110.5 2023-11-24 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.doc doc 33.5 2023-11-24 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - Oświadczenie o aktualności informacji.doc doc 36.5 2023-11-24 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 - Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.doc doc 39 2023-11-24 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 -Oświadczenie GUD-k.doc doc 60.5 2023-11-24 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 10 - Opis przedmiotu zamówienia.xls xls 71 2023-11-24 09:36:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-12-01 12:07 Dominik Urbanowski Turek, dnia 1 grudnia 2023 r.

Numer referencyjny: ZST 1/2193 - 2023

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.: „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych im. gen prof. Sylwestra Kaliskiego w Turku w okresie od 01.01.2024 roku do 31.12.2024 roku” (ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00511247 z dnia 2023-11-23)

Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm.), udostępnia informację o wykonawcach: nie została złożona żadna oferta.
2023-12-01 12:01 Dominik Urbanowski Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022, poz. 1710 ze zm.) informuje, że na dzień otwarcia ofert, zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia całkowitą kwotę w wysokości 401 062,72 PLN (słownie złotych : czterysta jeden tysięcy sześćdziesiąt dwa złote 72/100)
2023-12-01 12:00 Komunikat Zamawiającego Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 254