Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-11-2023 15:41:00 |
Składania : | 14-12-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: "Wykonaniu Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne), sprzętu do obsługi systemów, demontażem i utylizacją starych monitorów/tablic, oraz wdrożeniem całego systemu i świadczeniem usług Serwisu Utrzymaniowego
(cz. I)".
Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: zawiera opis przedmiotu zamówienia i projekt umowy
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj
- Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-02-14 09:28 | Aleksandra Szych | Dzień Dobry, w związku z prowadzonym postępowaniem nr ID 853000, Zamawiający uprzejmie informuje, iż na podstawie pkt 41 pkt a) OWZ postępowanie zostało unieważnione. |
2023-12-08 09:44 | Aleksandra Szych |
Zamawiający
uprzejmie
informuje,
iż
do
postępowania
dotyczącego:
„Wykonania
Aplikacji
do
obsługi
tablic
informacyjnych
i
systemu
informacji
głosowej
dla
potrzeb
Dworca
autobusowego
Poznań
Główny,
wraz
z
zakupem,
dostawą
i
montażem
2
(dwóch)
monitorów
z
informacją
o
odjazdach
i
przyjazdach
do
zamontowania
nad
kasami
na
Dworcu
(monitory
wewnętrzne),
sprzętu
do
obsługi
systemów,
demontażem
i
utylizacją
starych
monitorów/tablic,
oraz
wdrożeniem
całego
systemu
i świadczeniem usług Serwisu Utrzymaniowego (cz. I) (ID 853000)”, otrzymał pytania i wnioski do treści Umowy oraz załączników. Treść pytań i wniosków oraz odpowiedź Zamawiającego przedstawia plik pn. "Odp. na pytania do postępowania - do publikacji 08.12.2023 roku", stanowiący Załącznik do niniejszego komunikatu. Z poważaniem Aleksandra Szych - Kierownik Działu Lokali Strategicznych ZKZL sp. z o.o. |
Komunikaty