Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WARP-15/Z/2023 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami

Termin:
Zamieszczenia : 23-11-2023 14:30:00
Składania : 01-12-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Poznań, 23 października 2023 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE WARP-15/Z/2023

 

I.             ZAMAWIAJĄCY:

Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Spółka z o.o.

ul. Piekary 19, 61-823 Poznań

NIP 7781411344, REGON 634512019, KRS 0000174198

tel. 61 656 35 00.

 

Niniejsze zapytanie ofertowe prowadzone na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, bez stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 ze zm.). Zamówienie finansowane jest ze środków własnych.

II.           OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.      Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.

2.      Przedmiot musi być nowy, nie może być odnawiany, nie może pochodzić z kanału outlet, refubrished albo po zwrotach:

a)    Komputer przenośny/laptop Dell Vostro 3520 15,6” - 10 sztuk
- Procesor Intel i5
-1235U

- Pamięć RAM 16GB

- Dysk SSD 512GB

- System operacyjny Windows 11 PRO,

b)    Oprogramowanie Microsoft Office 2021 H&B PL/ENG (Dożywotnia licencja) – 10 sztuk,

c)    Monitor Dell 24” P2422H – 20 sztuk,

d)    Mysz optyczna Dell WM126 10 sztuk,

e)    Torba Dell Essential Briefcase 10 sztuk

3.      Ofertę należy złożyć na wzorach wskazanych w załączniku.

4.      Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta oraz identyfikacja daty produkcji.

5.      Do każdego dostarczonego oprogramowania muszą być załączone oryginalne dokumenty licencyjne uprawniające do jego używania.

6.      Do każdego urządzenia i oprogramowania musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej w języku angielskim lub polskim oraz gwarancję producenta.

7.      Zamawiający wymaga, aby na dostarczonych urządzeniach była zainstalowana najnowsza stabilna wersja oprogramowania (Microsoft Windows 11 Pro) dostępna w dniu podpisania umowy dla określonego modelu i licencji.

8.      Wszystkie urządzenia muszą posiadać oznakowanie CE produktu.

9.      Koszty transportu oraz koszty odpowiedzialności cywilnej za powstałe uszkodzenia podczas realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca.

10.   Wykonawca dostarczy urządzenia i oprogramowanie bezpośrednio do siedziby Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. ul. Piekary 19, 61-823 Poznań. Dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

11.   Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie wypłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury jest przyjęcie przez Zamawiającego przedmiotu umowy w ramach dostarczonego zamówienia oraz podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru.

12.   W przypadku stwierdzenia przy odbiorze dostarczonego przedmiotu zamówienia wad, niezgodności lub rozbieżności ze złożonym zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dokonać wymiany na przedmiot zamówienia zgodnie z treścią postępowania.

13.   Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) - 

                   30213100-6 – Komputery przenośne

                   48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

                   30231300-0 – Monitory ekranowe

                   30200000-1 – Urządzenia komputerowe

 

III.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

1.    W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:

a.    wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1,

b.    oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2,

c.     oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 3),

d.  wpis do KRS lub CEIDG (Zamawiający nie wymaga załączenia dokumentów do oferty jeżeli Wykonawca wskaże link do ogólnodostępnej bazy, z której Zamawiający pobierze dokument).

2.    Z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy powiązani są osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy w szczególności poprzez:

·         uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

·         posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

·         pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

·         pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

IV.          PRZYGOTOWANIE OFERTY:

1.     Ofertę  należy  sporządzić  zgodnie  z  wymaganiami  określonymi  w  niniejszym Zapytaniu ofertowym.  Ofertę stanowić  będzie  wypełniony  formularz  oferty  (wzór  formularza  oferty stanowi załącznik nr 1) oraz pozostałe załączniki.

2.     Oferta powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym  lub podpisem osobistym (zaawansowanym podpisem elektronicznym) przez osobę/osoby  uprawnione  do  reprezentowania  Wykonawcy  (wymienione  we  właściwym rejestrze lub ewidencji) bądź umocowane przez te osoby do składania ofert (należy załączyć kopię stosownego pełnomocnictwa).

3.     Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.

4.     Wykonawca  pozostaje  związany  złożoną  ofertą  przez  okres  30  dni  kalendarzowych.  Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu.

5.     Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi wyraźnie zaznaczyć, że wycofuje wcześniejszą ofertę i oznaczyć nową jako wiążącą.

6.     Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

7.      Zamawiający  dopuszcza  możliwość  zmiany  zapisów  zapytania  ofertowego  przed  upływem terminu składania ofert.

8.     Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

9.     Zamawiający nie dopuszcza możliwości uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia.

10.   Nie spełnienie warunków udziału w postepowaniu określonych w pkt. II, III, IV  skutkować będzie odrzuceniem oferty.

 

V.            TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

1.     Oferty należy składać w postaci plików PDF na formularzu ofertowym „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 wraz z pozostałymi załącznikami na platformie zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.

2.     Oferty należy składać w terminie do 01.12.2023 r. do godziny 12:00.

3.     Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.     Za  datę  wpływu  oferty,  dokumentów,  oświadczeń  oraz innych  informacji  przyjmuje  się  datę  ich  wczytania  do  systemu  (przesłania na Platformę).

5.     Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcą w sprawie niniejszego zapytania jest:
p. Andrzej Janowski, tel.: 61 656 35 00, e-mail: zamowienia@warp.org.pl oraz p. Maciej Maćkowiak, tel.: 61 656 35 00, e-mail: zamowienia@warp.org.pl.

 

VI.          KRYTERIUM WYBORU OFERTY:

Zamawiający przy wyborze Wykonawcy posługiwał się będzie następującym kryterium:

a) Cena – 90 %

b) Termin dostawy – 10 %

 

a) Kryterium cena wykonania zamówienia - waga 90 % maks. ilość punktów 90

Przyznaje się punkty według kryterium „cena”:

     

  Cn

Ilość punktów = ------------ x 100 x 90 (waga kryterium)

    Cbo

gdzie:  

            Cn        najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert

            Cbo         cena brutto badanej oferty.

 

b) Kryterium Termin dostawy zamówienia punktowany będzie według zasady:

 

- termin dostawy: do 14 dni = 100 pkt bazowych x waga 10%

- termin dostawy: do 21 dni = 0 pkt bazowych x waga 10%

 

VII.       INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.

 

VIII.     PŁATNOŚCI:

Płatność za wykonanie zamówienia – przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.

 

IX.            ZASTOSOWANA PROCEDURA:

1.      Postępowanie  o  udzielenie zamówienia  prowadzone  jest  w  trybie  zapytania  ofertowego o  wartości nieprzekraczającej  kwoty  określonej  w  art.  2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129).

2.      Zapytanie ofertowe – zgodnie z Regulaminem zakupów WARP Sp. z o.o. oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

3.      Zamawiający  zastrzega  sobie  prawo  do przedłużenia terminu składania ofert oraz unieważnienia  niniejszego  postępowania na każdym  jego  etapie - bez  podania  przyczyn,  w  szczególności  bez  wyłonienia najkorzystniejszej  oferty,  a  także  po  wyłonieniu  najkorzystniejszej  oferty,  a przed zawarciem umowy.

4.      Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych  przez  Oferentów  informacji. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

5.      Zamawiający  wykluczy  z  postępowania  Oferentów,  co  do  których,  wskutek sprawdzenia wiarygodności oferty, poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.

6.      Zamawiający  zastrzega  sobie  prawo  podjęcia  negocjacji  ze  wszystkimi  Oferentami, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania.

7.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.

 

Załączniki:

1.    Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

2.    Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy

3.    Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
WARP-15-Z-2023 - Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.pdf pdf 228.57 2023-11-23 14:30:00 Postępowanie
WARP-15-Z-2023 - Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc doc 329 2023-11-23 14:30:00 Postępowanie
WARP-15-Z-2023 - Zapytanie ofertowe.pdf pdf 161.56 2023-11-23 14:30:00 Postępowanie
WARP-15-Z-2023 - Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 347 2023-11-23 14:30:00 Postępowanie
WARP-15-Z-2023 - Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.pdf pdf 143.87 2023-11-23 14:30:00 Postępowanie
WARP-15-Z-2023 - Załącznik nr 3 - Oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO..pdf pdf 128.74 2023-11-23 14:30:00 Postępowanie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty WARP-15-Z-2023.pdf pdf 119.68 2023-12-08 13:53:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-08 13:53 Zamówienia Publiczne Dzień dobry,

w załączeniu przesyłamy informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

__
Zamówienia WARP

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami Proszę podać wartość zamówienia 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Termin dostawy 10% Należy wskazać ilość dni od zawarcia umowy na dostawę zamówienia (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 393