Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2/2023 SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA TRZECH PLACÓWEK OPIEKUŃCZO -WYCHOWAWCZYCH - OGNISK WYCHOWAWCZYCH IM. K. LISIECKIEGO „DZIADKA” Nr 1, 2, 3 W RUMI, Z SIEDZIBĄ W RUMI UL. ŚLUSARSKA 4, 4A i 4B.

Anna Domnik
Starostwo Powiatowe w Wejherowie Oddział: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie
Termin:
Zamieszczenia : 23-11-2023 11:48:00
Składania : 06-12-2023 11:55:00
Otwarcia : 06-12-2023 12:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2023 SWZ żywność.pdf pdf 296.72 2023-11-23 11:48:00 Postępowanie
2023 załączniki SWZ żywność.pdf pdf 639.95 2023-11-23 11:48:00 Postępowanie
informacja o kwocie.pdf pdf 267.2 2023-12-06 11:56:02 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 670.93 2023-12-06 15:09:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-06 15:09 Anna Domnik w załączniku informacja z otwarcia ofert w dniu 6.12.2023 roku.

informacja z otwarci [...].pdf

2023-12-06 11:56 Anna Domnik Informacja dotycząca „Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych dla trzech placówek opiekuńczo-wychowawczych – Ognisk Wychowawczych im. K. Lisieckiego „Dziadka” Nr 1, 2, 3 w Rumi, ul. Ślusarska 4, 4A, 4B.

informacja o kwocie. [...].pdf

2023-12-06 11:55 Komunikat Zamawiającego W niniejszym postępowaniu Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na całość w wysokości: 365 724,28 zł brutto, w tym:
na realizację części I – 75 703,86 zł brutto
na realizację części II – 2 867,18 zł brutto
na realizację części III –13 868,78 zł brutto
na realizację części IV – 87 299,61zł brutto
na realizację części V – 91 903,05 zł brutto
na realizację części VI – 26 048,83 zł brutto
na realizację części VII - 68032,97 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 403