Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: FZ.38.267.2023.AJ Bagrowania zatoki i zbiornika wody górnej jazu piętrzącego ujęcia wody na rzece Drwęcy w Lubiczu

Agnieszka Jasińska
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. Department: Dział Zakupów
Deadlines:
Published : 23-11-2023 11:26:00
Placing offers : 28-11-2023 10:00:00
Offers opening : 28-11-2023 10:05:00
Procedure: Przetarg regulaminowy - FA
Type: Service

Requirements and specifications

Zamawiający, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2) w związku z art. 3 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. Nr 1605) , zwanej dalej "PZP” lub "ustawą"), nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu do stosowania w/w ustawy, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza równowartości 431 000, 00 €, a samo zamówienie przedmiotowo zakwalifikowane jest jako zamówienie sektorowe (podprogowe) w rozumieniu art. 7 pkt. 35) w/w ustawy.

Wobec powyższego Zamawiający będzie stosował „Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „przetargi” /regulaminy).

 

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. niniejszym pismem zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego , na podstawie § 5  pkt. I Regulaminu.

 

 

1.       Wymagania Zamawiającego:

 

  • Podana cena musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia .
  • Termin wykonania usługi  zgodnie z zapisami w umowie.
  • Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od daty złożenia oferty.
  • Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  • Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w niniejszym zaproszeniu.
  • Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS.
  •  Wykonawca składający ofertę w postępowaniu jest zobowiązany do:

- załączenia skanu formularza oferty z załącznikami oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów

  • Zamawiający dopuszcza podpisanie oferty drogą elektroniczną,  za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego upoważnionego pracownika / przedstawiciela Wykonawcy,
  • Wykonawca, jest zobowiązany w ciągu 3 dni roboczych po informacji Zamawiającego o wyborze oferty  przesłać wymagane dokumenty (wypełnione załączniki – oświadczenia, ) w formie papierowej na adres:

 

                                       Dział Zakupów Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.

                                                                 ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń 

*Powyższe nie dotyczy Wykonawców , którzy podpisali ofertę kwalifikowanym podpisem elektronicznym.


         Wszelkich informacji udziela Dział Zakupów – Agnieszka Jasińska

 

·         Zamawiający wezwie Wykonawcę, do zawarcia umowy w terminie 5 dni od dnia zakończenia postępowania.

·         Wykonawcy   przysługują środki ochrony prawnej („Sprzeciw”) przewidziane w Regulaminie udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. - § 9 pkt. 1.

 

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.

Rybaki 31-35

87-100 Toruń

tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51

e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl

Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.

Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania

Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej:

Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „przetargi” /regulacje wewnętrzne).

Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.

Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.

Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.

 

Załączniki:

1.             Opis przedmiotu zamówienia

2.             Formularz oferty  

3.             Wykaz sprzętu

4.             Wzór umowy

5.             Wytyczne postępowania dla Wykonawców i Dostawców działających na zlecenie Toruńskich Wodociągów Sp. z o.o.

6.             Polityka Jakości i Środowiska Toruńskich wodociągów Sp. z o.o.

 

 

 



Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
bagrowanie 2023_obszar prac.pdf pdf 502.05 2023-11-23 11:26:00 Proceeding
Bagrowanie przedmiot zamówienia 2023 (1).docx docx 15.85 2023-11-23 11:26:00 Proceeding
Formularz oferty .doc doc 245 2023-11-23 11:26:00 Proceeding
Wykaz sprzętu .doc doc 230 2023-11-23 11:26:00 Proceeding
Wzór umowy.docx docx 39.11 2023-11-23 11:26:00 Proceeding
Załącznik 1,2 _PZ 04_wyd14_Wytyczne, Polityka_2020 (2).doc doc 216.5 2023-11-23 11:26:00 Proceeding
Powiadomienie o wyborze .docx docx 2500.44 2023-11-29 11:22:56 Public message
Powiadomienie o wyborze .pdf pdf 473.42 2023-11-29 11:22:56 Public message

Announcements

2023-11-29 11:22 Agnieszka Jasińska W załączeniu informacja dot. wyniku postępowania.

Powiadomienie o wybo [...].docx

Powiadomienie o wybo [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Bagrowanie Orientacyjna ilość powierzchni w m2 4475 m^2 - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Formularz oferty - Proszę obok załączyć wypełniony i podpisany skan: (1) Formularza Oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Attachment required (0)
4 Warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiedni sprzęt do wykonania zamówienia. . Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca potwierdza spełnienie warunku. Proszę dołączyć wypełniony załącznik Nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Attachment required (0)
5 Brak podstaw do wykluczenia - Wykonawca oświadcza (potwierdza), że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w § 4 pkt. II ust. 4 Regulaminu. Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca nie podlega wykluczeniu". (0)
6 Brak podstaw do wykluczenia - Wykonawca oświadcza, że nie podlega przesłankom wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt. 3) i na podstawie art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)." Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca nie podlega wykluczeniu". (0)
7 Warunki udziału w postępowaniu. - Wykonawca oświadcza, że: (1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, oraz (3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca potwierdza spełnienie warunków udziału". (0)
8 Oświadczenie podatnika VAT. - Wykonawca jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług. Wykonawca posiada w zw. z powyższym odpowiedni numer identyfikacji podatkowej NIP. Proszę potwierdzić wpisując obok słowo "TAK", (0)
9 Oświadczenie RODO. - Proszę -odpowiednio- (1) potwierdzić, że Wykonawca spełnił / spełnia warunek informacyjny RODO przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu - wpisując obok słowo "TAK", albo (2) że Wykonawcy w/w warunek nie dotyczy - wpisując obok sformułowanie "NIE DOTYCZY". (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 219