Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00507132/01 Wykonanie okresowych przeglądów i napraw urządzeń instalacji systemu sygnalizacji pożaru, instalacji oddymiania, dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w obiektach Uniwersytetu Śląskiego oraz wymiana napędów klap przeciwpożarowych wraz z modernizacją central w budynku Wydziału Humanistycznego w Sosnowcu (DZP.382.4.19.2023)

Termin:
Zamieszczenia : 23-11-2023 07:46:00
Składania : 01-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 01-12-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 169.66 2023-11-23 07:46:21 Postępowanie
2. Dokumenty zamówienia.zip zip 2301.2 2023-11-23 07:46:27 Postępowanie
3. Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 410.52 2023-12-01 09:47:06 Publiczna wiadomość
4. Informacja o unieważnieniu postępowania w części B.pdf pdf 948.5 2023-12-05 15:53:12 Publiczna wiadomość
5. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w cz. A postępowania.pdf pdf 951.38 2023-12-15 13:19:19 Publiczna wiadomość
6. Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 82.2 2024-01-17 12:36:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-17 12:36 Aneta Knapik Ogłoszenie o wyniku postępowania

6. Ogłoszenie o wyni [...].pdf

2023-12-15 13:19 Artur Baran Informacja w wyborze najkorzystniejszej oferty w cz. A postępowania

5. Informacja o wybo [...].pdf

2023-12-05 15:53 Artur Baran Informacja o unieważnieniu postępowania w części B

4. Informacja o uni [...].pdf

2023-12-01 09:47 Artur Baran informacja z otwarcia ofert

3. Informacja z otwa [...].pdf

2023-12-01 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na sfinansowanie przedmiotu zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: część A - 853 251,00 zł brutto, część B - 315 249,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 347