Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 22-11-2023 15:04:00 |
Placing offers : | 29-11-2023 10:00:00 |
Offers opening : | 29-11-2023 10:00:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Zarządzania Kryzysowego
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Całodobowe zbieranie i utylizowanie martwych zwierząt bezdomnych, wolno żyjących w tym ptaków z terenu miasta Bydgoszczy w 2024 roku na zlecenie dyżurnego Bydgoskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego niezależnie od tego w jakim rodzaju miejsca będą się znajdować tj. pod/na powierzchni ziemi, w wodzie, na wysokości oraz w pomieszczeniach budynków niezależnie od rodzaju ich własności i przeznaczenia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) utrzymywania całodobowej dyspozycyjności,
b) dotarcia do miejsca zdarzenia na wezwanie dyżurnego Bydgoskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w czasie do 1 godziny,
c) podjęcia i umieszczenia na właściwym środku transportu martwego zwierzęcia lub ptaka,
d) zdezynfekowania środkiem odkażającym miejsca, z którego zabrano martwe zwierzę lub ptaka,
e) powiadomienia
dyżurnego Bydgoskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego o godzinie zakończenia każdej
interwencji pod całodobowy telefon Bydgoskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego:
- tel. stacjonarny (52) 58-59-888;
- tel. komórkowy +48 606-859-637,
f) przekazania we własnym zakresie (i na własny koszt) wyspecjalizowanej firmie do utylizacji zebranych martwych zwierząt i ptaków,
g) zachowania należytej staranności oraz stosowania obowiązujących przepisów przy wykonywaniu prac.
4. Wykonawca powinien posiadać:
1) Wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
2) Zezwolenia:
a) zezwolenie wydane przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Bydgoszczy na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów pochodzenia zwierzęcego, które są zgodne z kategorią 1 zawartą w rozporządzeniu parlamentu europejskiego i rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r.,
b) dopuszczenie przez Powiatowego Lekarza Weterynarii środka transportu do powyższej działalności,
c) umowę zawartą na odbiór i utylizację padłych zwierząt (klasyfikowanych zgodnie rozporządzeniem parlamentu europejskiego i rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi) z przedsiębiorcą, prowadzącym legalny punkt odbioru martwych zwierząt.
5. Oferta powinna zawierać:
a) koszt jednostkowy realizacji zamówienia: koszt brutto jednej interwencji (ryczałt w zł),
b) wykaz posiadanych przez oferenta środków transportu wraz z zaświadczeniem od Powiatowego Lekarza Weterynarii o ich dopuszczeniu do przedmiotowych prac,
c) zezwolenie wydane przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi,
d) umowę zawartą na odbiór i utylizację padłych zwierząt,
e) referencje o należytym wykonaniu tożsamych prac.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Kryteria wyboru ofert: cena oferty 100 %
8. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r.
9. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
1) Marcin Sokołowski - tel. 52-58-58-965, 608-340-870,
2) Krzesimir Gaczorek - tel. 52-58-58-981, 606-296-340.
10. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe:
upływa w dniu 29 listopada 2023 r. o godz. 1000
2023-11-29 15:28 | Marcin Sokołowski |
Wydział
Zarządzania
Kryzysowego
Urzędu
Miasta
Bydgoszczy
informuje,
że
w
wyniku
przeprowadzonego
postępowania
został
wyłoniony
Wykonawca
usługi
firma
GRINCZ
PJ
Piotr
Soboń
z
siedzibą
w
Brzozie,
która
zaoferowała
cenę
za
interwencję
96,12
zł
brutto. |
Announcements