Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SP1.260.1.2023 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.

Anna Cichowicz
Gmina Kłodawa Wlkp. Oddział: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KŁODAWIE
Termin:
Zamieszczenia : 22-11-2023 13:41:00
Składania : 30-11-2023 12:00:00
Otwarcia : 30-11-2023 12:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Przetarg SP1-zywnosc.7z 7z 1124.12 2023-11-22 13:41:00 Postępowanie
Informacja z otwarca ofert (1).pdf pdf 258.91 2023-11-30 14:11:51 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty .pdf pdf 304.2 2023-12-08 09:04:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-08 09:04 Anna Cichowicz Zamawiający przekazuje Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-11-30 14:11 Anna Cichowicz Zamawiający przesyła informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarca [...].pdf

2023-11-30 12:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 405.471,96zł brutto w tym
Część1: MIĘSO WIEPRZOWE,WOŁOWE,WĘDLINY 55.787,88 zł brutto
Cześć 2: MIĘSO DROBIOWE 60.648,84 zł brutto
Cześć 3: NABIAŁ 35.355,12 zł brutto
Część 4: WARZYWA I OWOCE 107.549,97zł brutto
Część 5:MROŻONKI 12.868,26 zł brutto
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE 76.134,54 zł brutto
Część 7: JAJA 4.471,05 zł brutto
Część 8: PIECZYWO 21.154,77 zł brutto
Cześć 9: RYBY 31.501,53 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 226