Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PT.236.59.2023 Dostawa elementów wyposażenia - środków ochrony indywidualnej i wyposażenia osobistego - dla KP PSP w Limanowej

Witold Chojnacki
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie Oddział: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej
Termin:
Zamieszczenia : 22-11-2023 13:08:00
Składania : 29-11-2023 13:08:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

SPECYFIKACJA

1. Planowany termin realizacji zamówienia: do 19.12.2023 r.

2. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy.

3. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 14 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres.

4. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy.

5. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.

6. Wyposażenie posiada (jeśli wymagane) aktualne świadectwa dopuszczenia do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, jest sprawne, spełnia wymogi zgodne z wytycznymi producenta i posiadają aktualny czasookres użytkowania. Kopie świadectw należy dołączyć do zamówienia. 

7. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.

8. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia. Realizacja uzależniona jest od dostępnych środków finansowych zamawiającego.

9. Informujemy, że niniejsze postępowanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie stanowi źródła zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert.

10. Kryterium oceny najniższa cena oraz termin dostawy.

11. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.

12. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego zaproszenia oraz przeprowadzenie negocjacji dot. wszystkich warunków zamówienia z wybranymi Wykonawcami do momentu wyboru oferty najkorzystniejszej.

13. Dostawca wpisany do białej listy podatników VAT.

 

     W razie pytań merytorycznych proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub:

Naczelnik Wydziału Logistycznego

bryg. mgr inż. Witold Chojnacki

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej

ul. M.B. Bolesnej 43

34-600 Limanowa

tel.: (47) 8314741

e-mail: wchojnacki_li@malopolskie.straz.gov.pl   

W razie pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 7:00 do 17:00.

 

 

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kominiarka strażacka z PBItywka PSP 1. wersja kominiarki z krótszą częścią ochraniającą klatkę piersiową; 2. Warstwa zewnętrzna PBI: 100% PBI Gold 10 szt. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej
Matki Boskiej Bolesnej 43
34-600, Limanowa
(0)
2 Rękawice specjalne pożarnicze SEIZ Fire-Worker 1. Rozmiar: 8 x 1 para 9 x 4 pary 10x 4 pary 11x 1 para 10 szt. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej
Matki Boskiej Bolesnej 43
34-600, Limanowa
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji zamówienia: do 19.12.2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 264