Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-11-2023 11:14:00 |
Składania : | 27-11-2023 09:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Referat Administracji i Kadr Urzędu Miejskiego w Starachowicach, w imieniu Zamawiającego - Gminy Starachowice zaprasza do złożenia oferty dla niżej opisanego zamówienia: „Usługa sukcesywnego wykonywania pieczątek dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach”.
Zamawiający: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice
Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie. Zamawiający każdorazowo skieruje do Wykonawcy zamówienie, w którym sprecyzuje jakie rodzaje, w jakich ilościach oraz o jakiej treści asortyment należy wykonać i dostarczyć do Zamawiającego.
Pieczątki
dostarczane będą w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach
producenta. Wszystkie wkładki tuszujące w przekazanych automatach
muszą być nasączone tuszem, którego kolor każdorazowo zostanie
określony przez Zamawiającego w chwili przesłania zamówienia.
Rodzaj
i
ilość druków określono w formularzu ofertowym w
załączniku
nr 1 do Zapytania ofertowego.
Automaty, które zostaną użyte do wykonania pieczątek powinny odpowiadać parametrom automatów typu „Wagraf:. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania automatów innego typu, jednak przy zachowaniu parametrów nie gorszych niż „Wagraf”.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany asortymentu danego rodzaju na inny asortyment wymieniony w Załączniku nr 1- Formularz Ofertowy do Zapytania ofertowego w ramach wartości umowy.
Treści pieczątek, wymiary, czcionka oraz układ graficzny pieczątek będą każdorazowo przesyłane do Wykonawcy elektronicznie na adres e-mail osoby upoważnionej ze strony Wykonawcy do realizacji zamówienia, a realizacja nastąpi po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego przygotowanego wzoru treści pieczątki.
Termin realizacji zamówienia:
od dnia 01.01.2024 do dnia 31.12.2024 roku.
Kryterium
wyboru oferty: Przy
ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria:
Cena-
100% brutto.
Sposób przygotowania oferty:
Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS.
Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto całego przedmiotu zamówienia.
Do oferty należy przedłożyć formularz oferty- załącznik nr 2.
Badania ofert:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
Oferta zostanie odrzucona jeśli:
jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym
Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.
VII. Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS
Termin składania ofert- 27.11.2023 r. do godz. 9:30.
VIII. Informacje dodatkowe:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej
ceny
z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę
przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie
Zamawiającego.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
IX. Osoba uprawniona do kontaktów:
Urząd
Miejski w Starachowicach, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice,
Referat Administracji
i Kadr, pokój nr 231 tel.(41) 273-83-17.
Załączniki:
Zał. nr 1- Formularz ofertowy
Zał. nr 2- Projekt umowy
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41/273 83 17.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-18 11:27 | Monika Mazurkiewicz |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
postępowania
pod
nazwą:
„
Usługa
sukcesywnego
wykonywania
pieczątek
dla
Urzędu
Miejskiego
w
Starachowicach
(ID
851542)". W postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy: Bazarnik Sp. z o.o. Uzasadnienie oceny i wyboru: oferta spełniała wymagane kryterium wyboru oferty. Wpłynęły oferty: 1. Bazarnik Sp. z o.o.z ceną ofertową brutto: 2 654,94 zł 2. PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE COMPUS LECH GROCHULSKI, PIOTR SZYSZKOWSKIz ceną ofertową brutto: 6 592,80 zł |
Komunikaty