Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-11-2023 11:32:00 |
Składania : | 04-12-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 04-12-2023 14:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny lub pocztą elektroniczną na adres e-mail : k.gasiorowska@uksw.edu.pl do dnia 30.11.2023 do godz. 12:00.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 0 22 561 88 58
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-06 15:01 | Krystyna Gąsiorowska |
Warszawa,
dn.
05.12.2023r.
PROTOKÓŁ Z WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dot. zapytania ofertowego nr 7_11/A060/MEBLE/2023 z dn. 22.11.2023 na zakup i na dostawę 3-ch biurek i 3-ch ergonomicznych foteli, które będą wykorzystane w bibliotece głównej uczelni przez osoby z niepełnosprawnością. W dniu 04.12.2023 r. o godz. 14:00 w Biurze Ośrodka Zarządzania UKSW, mieszczącym się przy ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa Zamawiający – Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, dokonał otwarcia ofert, nadesłanych w odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert nr 7_11/A060/MEBLE/2023 z dn. 22.11.2023, którego przedmiotem jest zakup i dostawa 3-ch biurek i 3-ch foteli, które będą wykorzystywane w bibliotece głównej uczelni przez osoby z niepełnosprawnością. Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone w dniu 22.11.2023 r. na Platformie Zakupowej https://platformazakupowa.pl/proceeding/preview/851507. Ofertę należało złożyć do dnia 04.12.2023 r. do godz. 12:00. W wymaganym terminie wpłynęły 2 oferty spełniające wymogi formalne: • BROSCO Sp. z o.o. • JARD Sp. z o.o. Komisja wybrana w celu oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty w dn.05.12.2023r. przeanalizowała złożone oferty i dokonała wyboru Wykonawcy zgodnie z kryteriami określonymi w zapytaniu ofertowym nr 7_11/A060/MEBLE/2023 z dn. 22.11.2023r. Komisja wybrała ofertę firmy BROSCO Sp. z o.o. Firma BROSCO Sp. z o.o. w ofercie zaproponowała kwoty: na zakup i dostawę: • na zakup i dostawę 3-ch biurek kwotę netto w wysokości 4 380,00 zł i uzyskała 83 punkty, druga oferta uzyskała 49 punktów. • na zakup i dostawę 3-ch foteli kwotę netto w wysokości 4 050,00 zł i uzyskała 83 punkty, druga oferta uzyskała 56 punktów. |
2023-11-30 11:09 | Krystyna Gąsiorowska | Zamawiający przedłużył składanie ofert do 04.12.2023 do godz. 12:00 |
Komunikaty