Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZOJO.261.10.3.2023 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. prof. T. Sinki w Małej w 2024 roku, gdzie zastosowano podział na części- etap I

Deadlines:
Published : 21-11-2023 13:39:00
Placing offers : 29-11-2023 13:00:00
Offers opening : 29-11-2023 13:10:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 172220277  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe SPM 2024 etap I.doc doc 123.5 2023-11-21 13:39:00 Proceeding
Załącznik nr 1 OfertaSPM 2024 etap I .doc doc 70.5 2023-11-21 13:39:00 Proceeding
Formularz cenowy Żywność I - VIII 2024.xls xls 178.5 2023-11-21 13:39:00 Proceeding
Zalacznik nr 2 - Projekt umowy SPM 2023 część II.doc doc 114 2023-11-21 13:39:00 Proceeding
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 1091.6 2023-12-05 15:20:09 Public message

Announcements

2023-12-05 15:20 Joanna Misiura Dzień dobry
W załączniku przesyłam Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty

Joanna Misiura

Informacja o wyborze [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych
ul. Krisego 1
39-100, Ropczyce
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2624 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 267