Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie usług w zakresie obsługi technicznej oraz awaryjnych napraw maszyn drogowych ZDMiKP w 2024 roku.

Termin:
Zamieszczenia : 21-11-2023 10:06:00
Składania : 30-11-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o informację
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

Szanowni Państwo,

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Przedmiotem niniejszego zapytania  ofertowego jest wykonanie usług w zakresie obsługi technicznej oraz awaryjnych napraw maszyn drogowych ZDMiKP w 2024 r.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

      Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami

 

Grzegorz Trzciński  ZDMiKP - tel. 602 480 677

 Ewa Jucha ZDMiKP - tel. (52) 582-27-22

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Specyfikacja - maszyny drogowepdf.pdf pdf 820.92 2023-11-21 10:06:00 Postępowanie
Wykaz maszyn drogowych.pdf pdf 268.7 2023-11-21 10:06:00 Postępowanie
Wzór umowy - maszyny drogowe.pdf pdf 3498.21 2023-11-21 10:06:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - maszyny drogowe.pdf pdf 437.87 2023-11-21 10:06:00 Postępowanie
Informacja RODO.pdf pdf 70.44 2023-11-21 10:06:00 Kryterium
OŚ W I A D C Z E N I E.docx docx 12.62 2023-11-21 10:06:00 Kryterium
OŚ W I A D C Z E N I E.docx docx 12.62 2023-11-21 10:06:00 Kryterium
Oferta - maszyny drogowe.pdf pdf 374.2 2023-11-21 10:06:00 Kryterium
Oferta - maszyny drogowe.pdf pdf 374.2 2023-11-21 10:06:00 Kryterium
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty -maszyny drogowe.pdf pdf 1120.92 2023-12-13 07:29:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-13 07:29 Ewa Jucha Zamawiający zamieszcza informację z wyboru ofert.

Informacja o wyborze [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Zryczałtowana cena wykonania jednego przeglądu OT 50% Po stronie Wykonawcy proszę wpisać cenę wykonania przeglądu 1 OT (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oferta - maszyny dro [...].pdf

(0)
2 Cena roboczogodziny 50% Po stronie Wykonawcy proszę wpisać cenę 1 roboczogodziny. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oferta - maszyny dro [...].pdf

(0)
3 Termin wykonania zamówienia - 02.01.2024 r 30.12.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki płatności - 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Naprawy w terenie - Naprawy w terenie serwisem mobilnym do 30 minut od zgłoszenia.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Naprawy awaryne - Naprawy powstałe w wyniku awarii, oraz inne usługi niezbędne do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego maszyn drogowych, w tym także naprawy kół ,dętek, opon i ich wymiana w terenie, oraz prace blacharsko-lakiernicze. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Holowanie - Oświadczenie o holowaniu maszyny do warsztatu do 2 godz. od chwili zgłoszenia oraz rozliczenie stawką roboczogodzina zadeklarowaną w złożonej ofercie. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Serwis mobilny - Oświadczenie o posiadaniu serwisu mobilnego gotowego do podjęcia interwencji w terenie do 30 minut. od zgłoszenia w cenie zadeklarowanej roboczogodziny bez dodatkowych obciążeń za dojazdy. . Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Gwarancja - Wykonawca udzieli 12-m-cy gwarancji na wykonaną usługę, na części wg producenta. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Czas naprawy - Przegląd OT lub naprawa muszą być wykonane nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili dostarczenia pojazdu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
11 Potencjał kadrowy - Posiada wykwalifikowany personel minimum jedna osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia do stałego kontaktu dostępna 5 dni od poniedziałku do piątku od godz. 7 do 18, jednego mechanika ze znajomością układów hydraulicznych oraz jednego elektryka z kwalifikacjami.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
12 Informacja RODO - Wykonawca potwierdza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO wobec osób fizycznych, od których pozyskał bezpośrednio lub pośrednio dane osobowe, w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Informacja RODO.pdf

(0)
13 Referencje - Referencje za wykonywanie usług naprawczych maszyn drogowych za 2022r. lub 2023 r. zgodnie z Specyfikacją Techniczną.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
14 Deklaracja zgody - Deklarację zgody przejęcia pełnej odpowiedzialności za maszynę w terenie po upływie 30 minut od zgłoszenia awarii .Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
15 Polisa - .Ksero polisy ubezpieczeniowej zawierającej odpowiedzialność za przyjęty sprzęt na czas naprawy min na 60000,00zł zgodnie z Specyfikacją Techniczną.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
16 Oświadczenie - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

OŚ W I A D C Z E N I [...].docx

(0)
17 Oświadczenie że nie zachodzą wobec mnie przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. - Wykonawca potwierdza, że nie zachodzą przesłanki zgodnie z zamieszczonym oświadczeniem. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

OŚ W I A D C Z E N I [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 242