Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BP.271.1.22.2023 Zakup używanego lekkiego samochodu pożarniczego na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Konojadach

Termin:
Zamieszczenia : 22-11-2023 07:39:00
Składania : 29-11-2023 08:00:00
Otwarcia : 29-11-2023 08:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ Wóz strażacki.pdf pdf 430.38 2023-11-22 07:39:00 Kryterium
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamĂłwienia.pdf pdf 98.48 2023-11-22 07:39:00 Kryterium
Załącznik nr 2 Oświadczenie o przesłankach wykluczenia.docx docx 21.14 2023-11-22 07:39:00 Kryterium
Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.docx docx 21.99 2023-11-22 07:39:00 Kryterium
Załącznik nr 4 Zobowiązanie innego podmiotu.doc doc 38 2023-11-22 07:39:00 Kryterium
Załącznik nr 6 Formularz ofertowy.doc doc 66 2023-11-22 07:39:00 Kryterium
Załącznik nr 6 wzór umowy.pdf pdf 235.81 2023-11-22 07:39:00 Kryterium
2023_BZP 00502005_01.pdf pdf 118.71 2023-11-22 07:39:00 Kryterium
1 zmiana SWZ.pdf pdf 153.4 2023-11-23 14:27:04 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamĂłwienia.pdf pdf 98.49 2023-11-23 14:32:43 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 55.91 2023-11-29 13:56:56 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 130.45 2023-11-29 13:56:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-29 13:56 Edyta Brzoskowska Na podstawie art. 260 ust. 2 Prawa zamówień publicznych - ustawa z 11 września 2019 r. (Dz.U.2023.1605 t.j. ), dalej w skrócie Pzp, Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt. 1 Pzp - zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 29 listopada 2023 r. o godz. 8.00 upłynął termin, w jakim wykonawcy mogli składać oferty w przedmiotowym postępowaniu. Przed upływem terminu otwarcia ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jest to kwota 160.000,00 zł.
W wyznaczonym terminie do zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

Ogłoszenie o unieważ [...].pdf

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-11-29 08:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 160.000,00 zł brutto
2023-11-23 14:32 Edyta Brzoskowska Zamawiający przesyła załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1 Opis [...].pdf

2023-11-23 14:27 Edyta Brzoskowska Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie – zwana dalej „Zamawiającym” – informuje, że zgodnie z art. 286 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j. ) zmienia treść specyfikacji warunków zamówienia (zwanej dalej „SWZ”), a dokładniej zmienia się treść załącznika nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia, gdzie zostają doprecyzowane zapisy dotyczące wymagań technicznych:
Było: „2.Napęd 4x2,DCM 6,5 ,moc nie mniej jak 150 KM, kabina osobowa minimum 5 osób”
Jest: „2.Napęd 4x2, od DCM 6,5 ,moc nie mniej jak 150 KM, kabina osobowa minimum 5 osób”

1 zmiana SWZ.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

SWZ Wóz strażacki.pd [...].pdf

Załącznik nr 1 Opis [...].pdf

Załącznik nr 2 Oświa [...].docx

Załącznik nr 3 Oświa [...].docx

Załącznik nr 4 Zobow [...].doc

Załącznik nr 6 Form [...].doc

Załącznik nr 6 wzór [...].pdf

2023_BZP 00502005_01 [...].pdf

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 336