Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-11-2023 12:38:00 |
Składania : | 27-11-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 27-11-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Znak: RGKOŚ.271.5.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający : Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15,
26-006 Nowa Słupia
zaprasza do złożenia ofert na:
„Zakup trzech kontenerów KP-7 na potrzeby oczyszczalni ścieków
w Rudkach, Starej Słupi i Mirocicach”.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa łącznie z kosztem transportu oraz rozładunku 3 sztuk kontenerów KP – 7 szczelnych otwartych z nadstawką po jednej stronie zgodnie ze specyfikacją. Dostawa dotyczy fabrycznie nowych pojemników. Kontenery powinny być odporne na warunki atmosferyczne, ponieważ umieszczone będą na zewnątrz. Odbiór końcowy zadania nastąpi po podpisaniu protokołu końcowego odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy w miejscu dostawy wyznaczonym przez Zamawiającego. Na dostarczane kontenery dostawca udziela gwarancji na okres minimum 24 m-ce liczonej od daty protokołu odbioru w miejscu dostawy.
2) Specyfikacja techniczna:
b) Materiał – blacha stalowa. Poszycie podłogi blacha o grubości min. 4mm, poszycie ścian bocznych z blachy min. 3 mm.
c) Pojemnik wyposażony w drzwi dwuskrzydłowe otwierane na tylnej ścianie kontenera gdzie umiejscowione będą nadstawka i rolki.
d) Wzmacniany kształtownikami i tłoczeniami w ścianach.
e) Wszystkie elementy kontenera spawane spawem ciągłym.
f) Dwie rolki jezdne.
g) Płozy wykonane z ceownika z blachy o grubości 4 mm.
h) Kontenery zabezpieczone antykorozyjnie przez malowanie farbą podkładową i dwukrotne malowanie farbą nawierzchniową RAL zielony.
i) Kontener wyposażony w nadstawkę o wysokości 340 mm zapobiegająca wysypywaniu się osadu podczas załadunku umiejscowiona na tylnej ścianie kontenera (nadstawka wraz z burtą nie może przekroczyć 1340 mm).
j) Kontenery powinny być wyposażone w haczyki umożliwiające założenie plandeki/siatki.
k) Przeznaczone do składowania osadu ściekowego z oczyszczalni ścieków.
3) Termin związania ofertą: 30 dni.
4) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2024 r.
5) Miejsce dostawy: Oczyszczalnia ścieków w Mirocicach – 1 sztuka, Oczyszczalnia ścieków w Starej Słupi – 1 szt., Oczyszczalnia ścieków w Rudkach – 1 szt.
6) Terminu płatności: rozliczenie następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze/rachunku w ciągu 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku przez Wykonawcę na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Wykonawca będzie zobowiązany do wystawienia faktury/rachunku adekwatnie do wykonanego zlecenia.
7) Warunki udziału :
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy załączą następujące dokumenty i posiadają:
a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac, czynności,
b) formularz ofertowy (Załącznik Nr 1).
c) zaakceptują warunki projektu umowy (załącznik nr 2).
d) Klauzula RODO
Kryterium oceny ofert
- cena – najniższa cena uwzględniająca zakup i dostawę
Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami w sytuacji, gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację usługi.
Przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie platformy zakupowej.
Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego, a także w przypadku braku środków finansowych.
Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.
Sprawdzanie wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
8) Ofertę należy złożyć w wybranej formie : za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć do dnia 27.11.2023 r., do godziny 10.00. Otwarcie ofert nastąpi 27.11.2023 r., o godz. 10.05.
Uwaga:
2023-11-30 13:53 | Jacek Brożyna | W załączeniu raport z wyboru oferty na zadanie „Zakup trzech kontenerów KP-7 na potrzeby oczyszczalni ścieków w Rudkach, Starej Słupi i Mirocicach” |
Komunikaty